سایت دریافت جدید آمازون در شیکاگو
سایت دریافت جدید آمازون در شیکاگوReviewed by ananayis on Oct 17Rating: 4.5سایت دریافت جدید آمازون در شیکاگوآمازون بی سر و صدا یک سایت دریافت جدید را در شیکاگو افتتاح کرده است که به طور مستقیم با نام دانشگاهی گره نخورده یا با نام تجاری دانشگاه ارتباط ندارد.

آمازون بی سر و صدا یک سایت دریافت جدید را در شیکاگو افتتاح کرده است که به طور مستقیم با نام دانشگاهی گره نخورده یا با نام تجاری دانشگاه ارتباط ندارد.
دو نقطه ی دریافت جدید آمازون در محله ی لینکلن پارک شیکاگو در سمت شمالی شهر اففتاح شده است. یکی در مجاورت دانشگاه DePaul است، اما سایت دوم در نزدیکی یک محله مسکونی قرار دارد و در مجاورت کالج قرار ندارد، و از محوطه پارک لینکلن پارک DePaul حدود یک مایل دور است. در ایمیل خود به خریداران، آمازون اشاره به نزدیکی محل دریافت به DePaul، به خریداران می گوید، “مکان های بارگیری ما در آمازون لینکلن پارک ما راه های ساده تر و سریع تر برای به دست آوردن چیزهایی که شما نیاز دارید، زمانی که شما به آنها نیاز دارید، به شما می دهد.”

سایت-دریافت-جدید-آمازون-2
26 سایت دریافت دیگر آمازون با نام هایی ماشبه دانشگاه های مجاور مانند آمازون @ پردو، آمازون @ UTexas یا آمازون @ The Beach for California State University-Long Beach هماهنگ شده اند.
آمازون در اواخر هفته گذشته ایمیل های تبلیغاتی را به برخی از خریداران ساکن شیکاگو (که شامل دانشجویان نمی شود) برای اطلاع از باز شدن سایت های پارک لینکلن، که در تقاطع ها نزدیک محل سکونت آنها (کلارک و دیویس) و (شفیلد و وبستر) افتتاح شده است، فرستاده است. طبق گفته شیکاگو تریبون در ماه ژوئن، آمازون یک فروشگاه واقع در شفیلد و وبستر را اجاره کرد. ایالت ایلینوی در حال حاضر با مکان های دریاتف قبلا افتتاح شده در دانشگاه ایلینوی-شیکاگو و دانشگاه ایلینوی-اوربانا شامپاین، دارای چهار سایت دریافت آمازون است.
طبق گفته های وب سایت آمازون، آمازون با تعدادی از دانشگاه ها برای باز کردن نقاط فیزیکی دریافت در زمین های دانشگاه و یا مجاور پردیس دانشگاهی، با 27 دانشگاه و در 28 نقطه در سراسر کشور وارد گفتگو شده است.

سایت-دریافت-جدید-آمازون-3