رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی
رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجیReviewed by مدیر سایت on Nov 26Rating:

برای رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی مورد نظرتان می توانید فرم زیر را تکمیل کنید . سفارش شما در کمترین زمان انجام می شود و بلیط ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بلیط ها را پرینت می گیرید و همراه خود به محل سوار شدن به قطار می برید. همواره مدارک شناسایی معتبر و پرینت بلیط را همراه خود داشته باشید.

راهکار رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی

  1. استفاده از وب‌سایت‌های معتبر: وب‌سایت‌هایی مانند ریلیز، ریل اروپا، ریل‌پاس و… بلیط قطارهای خارجی را به فروش می‌رسانند. با ورود به این وب‌سایت‌ها و انتخاب مسیر و زمان مورد نظر، می‌توانید بلیط قطار را با قیمت مناسب خریداری کنید.
  2. استفاده از اپلیکیشن‌های مربوطه: برخی شرکت‌های حمل‌ونقل قطارهای خارجی اپلیکیشن‌های خود را برای رزرو و خرید بلیط ارائه می‌دهند. با نصب وبا استفاده از این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری کنید.
  3. تماس با دفاتر فروش شرکت‌های حمل‌ونقل: شرکت‌های حمل‌ونقل قطارهای خارجی ممکن است دفاتر فروش خود را در شهرهای مختلف داشته باشند. با تماس با این دفاتر فروش، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره روش‌های رزرو و خرید بلیط قطار دریافت کنید و در صورت لزوم، بلیط خود را از طریق این دفاتر خریداری کنید.
  4. استفاده از آژانس‌های مسافرتی: برخی آژانس‌های مسافرتی نیز خدمات رزرو و خرید بلیط قطار خارجی را ارائه می‌دهند. با مراجعه به این آژانس‌ها و تعیین مسیر و زمان مورد نظر، می‌توانید بلیط خود را خریداری کنید. در این صورت، باید هزینه خدمات آژانس مسافرتی را نیز پرداخت کنید.

 

در زیر ما لیستی از وب سایت های مشهور در زمینه رزرو و فروش بلیط قطارهای خارجی که تخفیف و قیمت های مناسبی را ارائه می دهند آورده ایم.

اروپا و آمریکا :

http://www.railplus.com.au

اروپا :

http://www.eurorailways.com

 انگلستان :

http://www.thetrainline.com

http://www.virgintrains.co.uk

ایتالیا :

http://www.italiarail.com

اطلاعات مورد نیاز جهت پرداخت هزینه رزرو و خرید بلیط قطارهای خارجی

  1. لینک سایت مورد نظر برای خرید بلیط
  2. قیمت بلیط به ازای هر نفر و قیمت تمام شده بلیط با در نظر گرفتن تعداد افراد و مالیات
  3. تاریخ دقیق رفت
  4. مبدأ حرکت (کشور و شهر)
  5. مقصد حرکت (کشور و شهر)
  6. تاریخ دقیق برگشت (در صورت دو طرفه بودن سفر)
  7. تعداد نفرات و مشخصات کامل مسافران مطابق با گذرنامه (نام و نام خانوادگی انگلیسی، تاریخ تولد، شماره گذرنامه)
  8. شماره تماس
  9. آدرس ایمیل