کتاب خوانی به سبک کیندل آمازون
کتاب خوانی به سبک کیندل آمازونReviewed by مدیر سایت on May 16Rating: 4.0خرید کیندل از آمازون

در دنیای امروزی و با گسترش فناوری‌های نوین، ابزارهای جدیدی برای سرعت و سهولت دسترسی به اطلاعات فراهم شده است. یکی از این ابزارها کیندل و کتابخوان‌های الکترونیک برای مطالعه ایبوک‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی است. نخستین بار شرکت آمازون اقدام به تولید کیندل کرده است و پس از آن شرکت‌های دیگر نیز کتابخوان الکترونیک تولید کرده‌اند. با این حال کیندل آمازون بدلیل کیفیت و همچنین توسعه مدل‌ها و به روز رسانی سخت افزار و نرم‌افزار از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار است.
 سفارش کیندل از آمازون
از مزایای کیندل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ماهانه شارژ کنید نه روزانه

          – شارژ کیندل به گونه‌ای است که می‌توانید برای یک ماه شارژ آن را نگهدارید و نیاز به شارژ روزانه آن ندارید.

طول عمر شارژ باتری این کتاب‌خوان ۶ اینچی آمازون به‌قدری زیاد است که تا دو ماه شما را از شارژ کردن بی‌نیاز می‌کند.

  • وزنی سبک‌تر از یک جلد کاغذی

         – کیندل سبک‌تر از بسیاری از کتاب‌های جلد کاغذی است،و بسیار آسان‌تر از حمل کاغذهای چاپی است.

  • مثل صفحات کاغذی مطالعه کنید

        – روشن شدن صفحه آن با استفاده از جوهر واقعی و اختصاصی،فونت دست ساخته شده است که به ایجاد متن واضح شبیه به آن چیزی است که شما در یک کتاب فیزیکی یا یک موبایل و تبلت مشاهده کنید.خرید kindle

  •  حواستان پرت نمی‌شود

        – شما می‌توانید مطالعه یک کتاب را در فضای آرام بخوانید و مواردی چون مسائلی که با تلفن یک متن را می‌خوانید، مانندروشن شدن رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، و پیام‌های متنی حواستان از مطالعه پرت نمی‌شود.

نسخه‌های حال حاضر کیندل شامل کیندل، کیندل ۲، کیندل دی ایکس، کیندل کیبورد، کیندل تاچ، کیندل فایر، و… در دسترس است. برای تهیه هر یک از این مدل‌ها می‌توانید به صفحه فروش کیندل در آمازون مراجعه کنید.

برای تهیه انواع کیندل در ایران می‌توانید به سایت ارزان سفر مراجعه کنید و ضمن اطمینان از اصالت محصول و مدت زمان رسیدن محصول به ایران، به راحتی خرید از آمازون را تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ثبت سفارش به قسمت خرید از آمازون ارزان سفر مراجعه کنید.