پیشبینی برای خرید فصل تعطیلات
پیشبینی برای خرید فصل تعطیلاتReviewed by ananayis on Oct 30Rating: 4.5پیشبینی برای خرید فصل تعطیلاتمصرف کنندگان انتظار دارند که بیشتر بودجه تعطیلات خود را به جای فروشگاه ها در خرده فروشی های آنلاین مصرف کنند. خرید آنلاین نیز از فروشگاه های بزرگ نیز به عنوان محبوب ترین مقصد خرید شناخته شده است.

مصرف کنندگان انتظار دارند که بیشتر بودجه فصل تعطیلات خود را به جای فروشگاه ها در خرده فروشی های آنلاین مصرف کنند. خرید آنلاین نیز از فروشگاه های بزرگ نیز به عنوان محبوب ترین مقصد خرید شناخته شده است.

خریداران تعطیلات امروزه اکثر هدایای تعطیلات خود را در سال جاری میلادی به صورت آنلاین خریداری می کنند.
طبق گزارش Deloitte، که فصل تعطیلات را از نوامبر تا ژانویه تعریف می کند، خریداران در فروش فصل تعطیلات بیش از 110 میلیارد دلار مصرف می کنند. این گزارش، همراه با یک شرکت تحقیقاتی مستقل، از 5،085 مصرف کننده آمریکایی در محدوده زمانی 6-18 سپتامبر تهیه شد.

انتظار میرود هزینه های خرید آنلاین به میزان 51 درصد نسبت به 42 درصد در سال گذشته افزایش یابد. سال گذشته، Deloitte متوجه شد که خرید در فروشگاه و فروش آنلاین برابر بود، و حدود 47٪ از بودجه تعطیلات مصرف کنندگان را شامل شده است. کاتالوگ، direct mail و دیگر راه های فروش 6٪ باقیمانده از فروش را در سال گذشته تشکیل دادند و این سال نیز همین طور پیش بینی می شود.

فصل تعطیلات

به دلایل مختلف مصرف کنندگان به سمت خرید آنلاین هدایت می شوند. Deloitte به پنج حوزه کلیدی اشاره می کند که خرید آنلاین از تجربیات در فروشگاه بهتر است:
• سهولت در جستجو
• محصولات با کیفیت بالا / قابل اعتماد
• انواع محصولات / انواع سبک های موجود
• دسترسی به محصولات کمیاب و منحصر به فرد
• انواع گزینه های تحویل

با این حال، یک سوم از خریداران متوجه شده اند که برای خرده فروشان مهم است که هر دو گزینه ی خرید آنلاین و حضوری را داشته باشند، به گفته Deloitte.

Deloitte می گوید: حمل و نقل رایگان همچنان برای خریداران بسیار ارزشمندتر است تا حمل و نقل سریع، فقط 12 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال تحویل سریع هستند. مصرف کنندگانی که در ابتدای تعطیلات خود شروع به خرید می کنند، ممکن است کمتر تمایل به جذب هزینه هایی که معمولا با گزینه های حمل و نقل سریع همراه است داشته باشند. با این حال، 65 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی فکر می کنند که می توانند پس از 17 دسامبر سفارش دهند و تا 24 دسامبر به صورت رایگان تحویل بگیرند.