نکات مهم هنگام رزرو بلیط هواپیمای خارجی
نکات مهم هنگام رزرو بلیط هواپیمای خارجیReviewed by ananayis on Oct 3Rating: 4.5رزرو بلیط هواپیمای خارجیرزرو بلیط هواپیمای خارجی به نظر می رسد کار پیچیده ای باشد به دلیل این که شما باید از میان تعداد زیادی از وب سایت ها، خطوط هوایی و عوامل سفر انتخاب کنید. قیمت های پرواز همواره نوسان می کنند و فرآیند رزرو را حتی پیچیده تر می سازند. اما با کمی تحقیق و انعطاف پذیری، شما قادر به رزرو بلیط بعدی خود خواهید بود.

رزرو بلیط هواپیمای خارجی به نظر می رسد کار پیچیده ای باشد به دلیل این که شما باید از میان تعداد زیادی از وب سایت ها، خطوط هوایی و عوامل سفر انتخاب کنید. قیمت های پرواز همواره نوسان می کنند و فرآیند رزرو را حتی پیچیده تر می سازند. اما با کمی تحقیق و انعطاف پذیری، شما قادر به رزرو بلیط بعدی خود خواهید بود.

بلیط هواپیمای خارجی

1- تصمیم بگیرید که کجا می خواهید بروید. بسته به سفر شما، ممکن است نسبت به مقصد نهایی خود بتوانید کمی انعطاف پذیری داشته باشید. برای پیدا کردن مقصد مناسب برای خود کمی تحقیق کنید.
به عنوان مثال، اگر شما مایل به بازدید از کارائیب هستید، بیش از 28 جزیره و 7000 جزیره شخصی برای انتخاب وجود دارد.
اگر مقصد شما نهایی شده باشد، ممکن است هنوز بتوانید فرودگاه های ثانویه را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر شما قصد دارید به ملاقات بستگان خود در سانفرانسیسکو بروید، می توانید به پرواز در فرودگاه اوکلند نیز فکر کنید.

Book-an-Airline-Ticket-2

2- تصمیم بگیرید که چه زمانی عازم هستید. با همسفران خود مشورت کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی و چه مدت مسافرت می کنید. با انعطاف پذیری بیشتر در رابطه با تاریخ مسافرت خود، امکان رزرو بلیط هواپیمای خارجی مناسب راحت تر خواهد بود.
اگر تاریخ شما انعطاف پذیر نیست و یا اگر به زودی قصد سفر دارید، بهتر است که در اسرع وقت رزرو کنید. این نکته مهمی است به خصوص اگر شما در یک دوره محبوب مانند تعطیلات قصد مسافرت دارید.

Book-an-Airline-Ticket-3

3- بررسی کنید که آیا شما نیاز به ویزا یا واکسیناسیون دارید. در برخی از مقاصد بین المللی بازدیدکنندگان نیاز به ویزای خاصی برای آمدن به کشور مقصد و یا واکسیناسیون پیش از رسیدن به مقصد دارند. این موارد را در تحقیقات خود بگنجانید تا زمان لازم برای آماده سازی، درخواست برای ویزا و واکسیناسیون را داشته باشید.
برای اطلاعات بیشتر، به مشاوره سفر کشور خود از قبیل www.travel.gc.ca برای کانادایی ها یا www.travel.state.gov برای آمریکایی ها مراجعه کنید.

Book-an-Airline-Ticket-4

4- در نظر داشته باشید که چه کسی و چه چیزی با شما سفر می کند. اگر با یک نوزاد مسافرت کنید، بسته به امکانات هواپیما، ممکن است نیازی به خرید صندلی جداگانه برای کودک نداشته باشید. با این حال، مسافرت با یک کودک ممکن است به این معنی باشد که شما نیاز به همراه داشتن لوازم اضافی مانند کیسه پوشک، اسباب بازی یا عروسک دارید.