لغو سرویس AmazonFresh در 9 ایالت
لغو سرویس AmazonFresh در 9 ایالتReviewed by ananayis on Nov 5Rating: 4.5لغو سرویس AmazonFresh در 9 ایالتسرویس تحویل مواد غذایی آمازون با نام AmazonFresh در حداقل 9 ایالت در پایان ماه نوامبر پایان خواهد رسید، اما آمازون دقیقا مشخص نکرده که این نه ایالت کدام مناطق خواهند بود.

سرویس تحویل مواد غذایی آمازون با نام AmazonFresh در حداقل 9 ایالت در پایان ماه نوامبر پایان خواهد رسید، اما آمازون دقیقا مشخص نکرده که این نه ایالت کدام مناطق خواهند بود.

با این حال، مصرف کنندگانی در بخش هایی از نیوجرسی، پنسیلوانیا، دلاور، مریلند، کالیفرنیا، نیویورک، کانکتیکات، ماساچوست و ویرجینیا از آمازون اطلاعیه ای مبنی بر اتمام عضویت در این سرویس دریافت کرده اند.

ایمیل، که توسط مشتریان ناراضی در رسانه های اجتماعی به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شد، جزئیات جریان را ارائه داد. این اطلاعیه می گوید که به دلیل تغییرات در منطقه خدمات ما، AmazonFresh دیگر برای تحویل به آدرس حمل و نقل پیش فرض شما در دسترس نیست. متن کامل در توییتر به اشتراک گذاشته شده که در زیر آمده است.

AmazonFresh

سخنگوی آمازون می گوید: “ما تغییراتی در منطقه خدمات مان انجام دادیم و تحویل را مناطق خاصی لغو کرده ایم.”

لغو-سرویس-AmazonFresh-در-بعضی-مناطق-2

AmazonFresh در خدمت مصرف کنندگان در حداقل 13 بازار ایالات متحده (سیاتل، نیویورک، بوستون، بالتیمور، فیلادلفیا، واشنگتن دی سی، شیکاگو، آتلانتا، دالاس، میامی، دنور، لس آنجلس، سان فرانسیسکو) و سه شهر بین المللی (لندن، توکیو و برلین) بوده است.

آمازون می گوید که این حرکت ناشی از خرید اخیر خرده فروشان Whole Foods Market Inc نیست. آمازون، AmazonFresh را در سال 2007 در سیاتل راه اندازی کرد اما تا سال 2013 این سرویس فراتر از سیاتل گسترش نیافته بود.

Sucharita Mulpuru، معاون مدیر کل و تحلیلگر اصلی Forrester Research Inc. می گوید: “آمازون ممکن است خدمات مختلف Prime Now، Fresh و تمام عملیات کامل غذا را ترکیب کند و به احتمال بالا این مناطق برای مقاصد آنها سودی در بر نداشته است. »

لغو-سرویس-AmazonFresh-در-بعضی-مناطق-1

Mulpuru می گوید به نظر می رسد که آمازون می خواهد مجددا گروه بندی انجام دهد و کشف کند که آیا راهی بهتر برای کار آنلاین مواد غذایی در بازارهای آسیب دیده وجود دارد.