شهرهای خطرناک جهان برای سفر
شهرهای خطرناک جهان برای سفرReviewed by ananayis on Oct 18Rating: 4.5شهرهای خطرناک جهان برای سفرمکان های خطرناک خاص نیز مقصد های توریستی مطلوب هستند. اگر تصمیم به بازدید از چنین مکان هایی دارید، باید حداقل از خطرات و اقدامات احتیاطی معقول مطلع شوید. در اینجا، به ترتیب نزولی، شهرهای خطرناک جهان برای سفر معرفی شده اند.

یکی از بهترین راههای تجربه زندگی، کشف یک فرهنگ دیگر، کاوش و رفتن به ماجراجویی در سرزمین های جدید است. سفر به شما دید جدیدی برای مشاهده ی جهان می دهد و واقعا دانش شما را گسترش می دهد. امروزه سفر به مکان های بکر و کمتر شناخته شده بسیار پرطرفدار است. با این حال، برخی از نقاط جهان وجود دارد که سفر به آنها خالی از خطر نیست. از سوی دیگر مکان های خطرناک خاص نیز مقصد های توریستی مطلوب هستند. اگر تصمیم به بازدید از چنین مکان هایی دارید، باید حداقل از خطرات و اقدامات احتیاطی معقول مطلع شوید. در اینجا، به ترتیب نزولی، شهرهای خطرناک جهان برای سفر معرفی شده اند.

شهرهای خطرناک کاراکاس

10. کاراکاس، ونزوئلا
این شهر پایتخت ونزوئلا است و در حال حاضر با یک بحران مرتبط با گروه های مواد مخدر مواجه است. جنایات خیابانی مانند دعوا و سرقت نیز شایع است، و این باعث می شود که این مقصد غیرمطلوب برای اکثر گردشگران باشد. بسیاری از شهرهای دیگر در ونزوئلا نیز دارای میزان جرم و جنایت بالایی هستند.

خطرناکترین-شهرها-سیوداد

9. سیوداد جوارز، مکزیک
مشکلات مکزیک با قاچاقچیان مواد مخدر به خوبی شناخته شده است و سیوداد جوارز هم اکنون یکی از خشونت بارترین شهرهای این کشور است. پلیس اغلب به وسیله گروه های مواد مخدر استخدام می شود و به این معنی است که بسیاری از جنایات بدون مجازات باقی می ماند.

خطرناکترین-شهرها-کیپ-تاون

8. کیپ تاون، آفریقای جنوبی
با توجه به شیوع فقر و ناآرامی های اجتماعی، در این شهر از میزان بالای جرم و جنایت رنج می برد. اگر چه بسیاری از گردشگران به دلیل زیبایی طبیعی و نزدیکی به طبیعت و جاذبه های دیگر به آفریقای جنوبی کشیده شده اند، اما کیپ تاون می تواند یک مکان خطرناک باشد. اگر از بخش های خطرناکی اجتناب کنید و به تنهایی در شب به گردش نروید، لذت بردن از سفر به این شهر امکان پذیر است.

خطرناکترین-شهرها-ریو

7. ریو دو ژانیرو، برزیل
بسیاری از شهرستان ها در برزیل نرخ بسیاری بالا جرم و جنایت دارند و بعضی از آنها خطرناک تر از ریو دو ژانیرو هستند. با این حال از آنجا که ریو تا به حال محبوب ترین مقصد توریستی در برزیل بوده است، در این لیست حضور دارد. ریو در واقع امن تر از ده سال پیش می باشد، اما جنایات خیابانی هنوز در بسیاری از مناطق، به ویژه در شب، رایج هستند. این امکان وجود دارد که از استراحتگاه ها و سواحل این شهر لذت ببرید، اما اقدامات احتیاطی ضروری است.

خطرناکترین-شهرها-گواتمالا

6. گواتمالا، گواتمالا
گرچه گواتمالا، یک ملت آمریکای مرکزی در کارائیب، جاذبه های گردشگری زیادی دارد، این کشور با خشونت های مواد مخدر روبرو است. این خشونت ها شامل قتل و دیگر جنایات شامل سرقت های خیابانی، تخریب و سرقت اتوبوس و وسایل نقلیه خودرو است. توصیه می شود اگر از گواتمالا بازدید می کنید در مناطق امن تر باقی بمانید و از شهر گواتمالا دوری کنید.

خطرناکترین-شهرها-آکاپولکو

5. آکاپولکو، مکزیک
نه چندان دور، این شهر به عنوان یک مجتمع امن و لوکس در نظر گرفته شد. در حالی که گردشگری در آکاپولکو هنوز محبوب است، خشونت های مواد مخدر اکنون این شهر را به یک منطقه خطرناک تبدیل کرده است. آمار اخیر نشان می دهد که این شهر یکی از بالاترین نرخ های میزان قتل در جهان را دارد -142 در 100000 نفر. به افرادی که از آکاپولکو دیدن می کنند توصیه می شود که در محوطه ی اقامتی که در آنجا اقامت دارند باقی بماند، زیرا بیشتر جرایم در مناطق اطراف شهر به وقوع می پیوندد.

خطرناکترین-شهرها-ابوجا

4. ابوجا، نیجریه
یک گروه تروریستی سالهاست که این کشور را ویران کرده است. همراه با این واقعیت که حمل و نقل توسعه نیافته و غیر قابل اعتماد است، هشدارهای متعدد در برابر سفر در نیجریه وجود دارد.

خطرناکترین-شهرها-کابل

3. کابل، افغانستان
این شهر برای مدت ها به عنوان یکی از شهرهای خطرناک جهان مطرح شده است. این شهر هنوز منطقه جنگی است، اگرچه نیروهای ایالات متحده به تدریج از کشور خارج می شوند. حملات تروریستی، از جمله بمبگذاری ها، رایج است. کابل با آینده ای کاملا ناامیدکننده مواجه است و احتمالا یک مکان بسیار خطرناک در آینده نیز خواهد بود. کابل شهری است که در هر زمان ممکن است خشونت رخ دهد.

خطرناکترین-شهرها-کراچی

2. کراچی، پاکستان
پاکستان در معرض بسیاری از ناآرامی های سیاسی است و جنایت و همچنین تروریسم در این کشور شایع است. مردم قتل عام می شوند، همچنین بمبگذاری انتحاری و جنگ بین دسته ها در این کشور به وفور رخ می دهد. کراچی یکی از مراکز این خشونت است و توصیه می شود گردشگران از این شهر اجتناب کنند.

خطرناکترین-شهرها-سن-پدرو-سالا

1. سن پدرو سولا، هندوراس
این شهر در حال حاضر به عنوان یکی از شهرهای خطرناک جهان به شمار میرود. بر طبق منابع بسیاری، این شهر میزان بالاترین میزان مرگ و میر در جهان را دارد -169 نفر در هر 100،000 نفر. قاچاق اسلحه یک مشکل بزرگ است و اسلحه های غیرقانونی در سراسر شهر به فروش می رسند. این یک شهر است که گردشگران باید اکیدا از آن اجتناب کنند.