شروع جمعه سیاه
شروع جمعه سیاهReviewed by ananayis on Nov 20Rating: 4.5شروع جمعه سیاهخریداران دیگر منتظر شروع جمعه سیاه نیستند تا شروع به جستجو در معاملات آنلاین کنند و بسیاری از خرده فروشان در روز شکرگزاری و یا پیش از آن، فروش آنلاین خود را آغاز می کنند.

خریداران دیگر منتظر شروع جمعه سیاه نیستند تا شروع به جستجو در معاملات آنلاین کنند و بسیاری از خرده فروشان در روز شکرگزاری و یا پیش از آن، فروش آنلاین خود را آغاز می کنند.

انتظار می رود فروش جمعه سیاه امسال به صورت آنلاین، از دوشنبه سایبر سبقت بگیرد. خرده فروشان آنلاین که در این روند سرمایه گذاری کرده اند، مشغول پیش نمایش پیش از فروش تعطیلات خود هستند. Amazon.com Inc.، شماره 1 در لیست 500 خرده فروشی آنلاین برتر سال 2017، فروش ماهانه جمعه سایه خود را در اول نوامبر، همراه با تعدادی از خرده فروشان دیگر آغاز کرد. جمعه سیاه به جمعه پس از شکرگزاری اشاره می کند، در حالی که دوشنبه سایبر به دوشنبه پس از آن اشاره می کند. هر دو به طور سنتی دو روز از بزرگترین روزهال خرید سال هستند.

در جمعه سیاه هنوز تعدادی از معاملات منحصر به فرد آنلاین می بینیم، با این حال، خرده فروشان معاملات مناسب در فروشگاه و تخفیف های منحصر به فرد به منظور جلب در توده خریداران آنلاین ارائه می دهند. شرکت تحقیقات بازار Market Track متوجه شد که 15 درصد از مردم قصد دارند اکثریت خرید تعطیلات خود را تنها در جمعه سیاه انجام دهند، در حالی که 12 درصد دیگر در طول تعطیلات آخر هفته، اکثریت خرید خود را انجام می دهند.

شروع جمعه سیاه

Charest، مدیر بازاریابی محتوا در شرکت بازاریابی Constant Contact. اظهار کرد “اگر چه روز جمعه سیاه برای تشویق خرید در فروشگاه های بزرگ تبلیغ می شود، این نام های بزرگ برای راحتی در خرید اینترنتی آنلاین نیز رقابت می کنند و آنها مجبور هستند تا بسیاری از این معاملات را آنلاین در دسترس قرار دهند.”

فروشندگان آنلاین ممکن است بخواهند شروع به پرش در انتشار این فروش تعطیلات کنند. Charest متوجه شد که نرخ باز شدن برای ایمیل های ارسال شده در جمعه سیاه واقعا پایین تر از ایمیل ها در شکرگزاری هستند.

وی گفت: “نرخ بازشدن ایمیل در جمعه سیاه در سه سال گذشته 11٪ کاهش یافته است، با وجود افزایش 20٪ در کل ایمیل های ارسال شده در همان زمان، که نشان می دهد که اولویت های دیجیتال مصرف کنندگان در آن روز کاهش می یابد. “برای سه سال گذشته، نرخ های باز شدن ایمیل در روز شکرگذاری نسبت به جمعه سیاه بالاتر بود. ایمیل های کمتری در روز شکرگذاری ارسال می شوند، زیرا شرکت ها ممکن است نخواهند در تعطیلات مزاحم مشتریان خود شوند. ”