خرید از سایت سوق و ارسال کالا به ایران
خرید از سایت سوق و ارسال کالا به ایرانReviewed by مدیر سایت on Jan 19Rating: 4.0راهنمای خرید از سایت سوق و ارسال به ایران

سایت سوق مشابه سایت دیجی کالا در ایران ، یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دبی یا همان امارات متحده عربی می باشد. دفتر مرکزی این فروشگاه اینترنتی در دبی قرار دارد و در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس عربستان ، کویت ، قطر ، اردن ، عمان و مصر نمایندگی دارد.

یکی از مزیت های سایت سوق حراجی های روزانه و تخفیف های فوق العاده آن می باشد.

راهنمای نحوه خرید از سوق

ظاهر و رابط کاربری سایت (Ui  و Ux ) بسیار عالی و به گونه ای است که بسیاری از گروه های اصلی کالا در همان صفحه اصلی چیدمان شده است و این موضوع خرید از این فروشگاه بسیار راحت کرده است.

همچنین می توانید برای پیدا کردن محصول مورد نظر در نوار جستجوی بالای صفحه اصلی، عبارت مورد نظر را تایپ کنید. مشابه تصویر زیر :

website-souq-iran

علاوه بر جستجو ، تمامی کالاها در دسته بندی مربوطه قابل بررسی و مشاهده می باشد. همچنین مشابه سایر فروشگاه‌ها می توانید با استفاده از فیلترهای موجود در صفحه، جستجوی خود را دقیق تر کرده و بهترین شرایط خرید کالای مورد نظر خود را بیابید.

هنگام خرید از سایت های خارجی به صفحه اختصاصی کالا بروید و توضیحات دقیق تر در مورد کالا ، قیمت ، وزن ، میزان تخفیف ، امتیاز فرشنده و نظرات کاربران را مشاهده و بررسی کنید .

برای خرید از سایت سوق کافی هست لینک کالا مورد نظر را کپی کرده و برای سایت cheapsafar ارسال کنید. پس از بررسی سفارش توسط کارشناسان چیپ سفر، یک پیش‌فاکتور برای شما ارسال می شود که در صورت رضایت از هزینه ، می توانید با پرداخت آنلاین سفارش خود را نهایی کرده و بقیه موارد شامل خرید از سوق  و ارسال به ایران را به ما بسپارید.

لطفا به نکته های زیر هنگام انتخاب کالا از سایت souq دقت نمائید.

  • در فروشگاه سوق مشابه سایت آمازون و علی اکسپرس و … فروشنده های بسیاری اقدام به فروش کالاهای می کنند. در صورتی که عبارت Fulfilled By Souq.com را در قسمت کادر بالای سمت راست تصویر کالا مشاهده کنید، به این معنی است که کالا توسط خود سایت souq.com بسته‌بندی و ارسال شده و گارانتی اصل بودن دارد و سریع‌تر به دست شما خواهد رسید.
  • اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی دارید حتما تفاوت قیمت آن را با بازار ایران مقایسه کنید.
  • به امتیاز کنار نام هر فروشنده دقت کنید میزان فیدبک مشتریان قبلی از خرید آن کالا نمایش میدهد.
  • قیمت نمایش داده برای هر کالا تنها برای خرید کالا بوده و هزینه های ارسال و پست به ایران در پیش فاکتوری که توسط ما برای شما ارسال میگردد قابل مشاهده هست.