خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک
خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیکReviewed by ananayis on Oct 7Rating: 4.5خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیکگزارش دهی خرده فروشان اینترنت جدید، 10 شرکت برتر فناوری را در 30 دسته تکنولوژی رتبه بندی می کند. بسیاری از شرکت های فناوری و تجارت الکترونیک در حال حاضر در نقطه ی مثبت قرار دارند. این به این دلیل است که خرده فروشان آنلاین محتاج خدمات آنها هستند.

گزارش دهی خرده فروشان اینترنت جدید، 10 شرکت برتر فناوری را در 30 دسته تکنولوژی رتبه بندی می کند.
بسیاری از شرکت های فناوری و تجارت الکترونیک در حال حاضر در نقطه ی مثبت قرار دارند. این به این دلیل است که خرده فروشان آنلاین محتاج خدمات آنها هستند.
به گفته یک نظرسنجی خرده فروشی اینترنتی که از 81 بازرگان آنلاین در اوایل سال جاری انجام شد، تقریبا 85 درصد از خرده فروشان آنلاین در نظر دارند هزینه های تکنولوژی تجارت الکترونیک خود را در طی 12 ماه آینده افزایش دهند. بیش از نیمی از افرادی که مورد بررسی قرار می گیرند، قصد دارند تکنولوژی را از یک فروشنده خریداری کنند سپس خودشان بسته به نیاز این تکنولوژی را توسعه دهند.

خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک -1

تعجبی نیست که خرده فروشان در تجارت الکترونیک سرمایه گذاری می کنند، زیرا فروش آنلاین امروزه در یک جهش سریع رشد می کند و به نظر نمی رسد که این حرکت به زودی متوقف شود. در سه ماهه دوم سال 2017، نرخ فروش خرده فروشی آنلاین به 105.10 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با سال گذشته 16.3 درصد افزایش یافته است که بالاترین رشد سالانه در خرده فروشی آنلاین در پنج سال گذشته است.
برای سرمایه گذاری در این پیشرفت، بسیاری از خرده فروشان در نسخه های قوی از فن آوری های اثبات شده مانند نرم افزار بازاریابی ایمیل و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری سرمایه گذاری می کنند. دیگران با تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی قصد افزایش فروش دارند.
گزارش تازه منتشر شده از خرده فروشان اینترنت، فروشندگان پیشرو که رتبه ی بالای 1000 دارند، تقریبا 179 شرکت را تشویق می کند که از سایت های تجارت الکترونیک در آمریکای شمالی کمک بگیرند. 10 شرکت برتر در هر یک از 30 طبقه بندی فناوری، از خدمات بازاریابی وابسته به فناوری پلتفرم تجارت الکترونیک، بر اساس تعداد مشتریانی که در 1000 خرده فروش اینترنتی برتر هستند، رتبه بندی می شوند.

خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک-2