تنظیم حساب پی پال
تنظیم حساب پی پالReviewed by ananayis on Oct 11Rating: 4.5تنظیم حساب پی پال PayPal به شما امکان می دهد بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات پرداخت برای هر معامله، خرید کنید. این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه یک حساب PayPal برای خودتان تنظیم کنید.

PayPal یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین روش های ارسال و دریافت آنلاین پول است. استفاده از پی پال ساده است، هنگامی که یک حساب کاربری را تنظیم کرده باشید. شما با ایجاد یک رمز عبور و وارد کردن اطلاعات خود، حساب خود را ایجاد می کنید. شما می توانید از دوستان، اعضای خانواده یا مشتریان کاری خود پول دریافت کنید. شما همچنین می توانید پول خود را از حساب PayPal خود در بسیاری از کسب و کارهای آنلاین مصرف کنید. PayPal به شما امکان می دهد بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات پرداخت برای هر معامله، خرید کنید. این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه تنظیم حساب پی پال خود را انجام دهید.
تنظیم حساب پی پال

1- از وب سایت پی پال بازدید کنید یا اپلیکیشن PayPal را باز کنید. شما می توانید یک حساب کاربری را از صفحه اصلی PayPal یا از طریق اپلیکیشن ایجاد کنید. شما می توانید برنامه را به صورت رایگان از طریق app store دستگاه خود نصب کنید. فرایند تنظیم حساب پی پال برای وب سایت و برنامه عموما یکسان است.

Set-Up-a-PayPal-Account-2

2- روی “ثبت نام به صورت رایگان” کلیک کنید و یا روی “ثبت نام” ضربه بزنید. این عمل روند تنظیم حساب پی پال را آغاز خواهد کرد.
برای حساب های کسب و کار، دو گزینه متفاوت وجود دارد، که هر کدام دارای ساختار و مزایای هزینه های متفاوت هستند. حسابهای استاندارد رایگان هستند، اما مشتریان باید از طریق PayPal مسیر را برای بررسی انجام دهند. حساب های حرفه ای 30 دلار در هر ماه هزینه دارند، اما شما به طور کامل می توانید کنترل کنید که چگونه می خواهید فرآیند پرداخت را طراحی کنید.
حساب استاندارد تجاری رایگان همان حساب قدیمی PayPal Premier است. این حساب کاربری برای افرادی که در eBay خرید و فروش زیادی دارند مناسب است.

Set-Up-a-PayPal-Account-3

3- آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز عبور انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که یک رمز عبور قوی ایجاد کنید تا هیچ کس دیگر نتواند به اطلاعات مالی شما دسترسی پیدا کند.
اطمینان حاصل کنید که یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، زیرا باید از آن برای تأیید حساب کاربری خود استفاده کنید.

Set-Up-a-PayPal-Account-4

4- فرم را با اطلاعات شخصی خود پر کنید شما باید نام قانونی، آدرس و شماره تلفن خود را وارد کنید. تمام این اطلاعات برای ایجاد حساب کاربری شما لازم است.

Set-Up-a-PayPal-Account-5

5- اطلاعات کارتی که می خواهید به حساب متصل کنید را وارد کنید (اختیاری). پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، از شما خواسته می شود کارت اعتباری یا بدهی خود را وارد کنید. شما می توانید این اطلاعات را بعدا وارد کنید، اما شما می توانید در صورت نیاز هر زمان که بخواهید حساب PayPal خود را تأیید کنید.
اگر نمیخواهید اطلاعات کارت خود را در حال حاضر وارد کنید، روی «I’d rather link my bank first» کلیک کنید.

Set-Up-a-PayPal-Account-6

6- اطلاعات حساب بانکی خود را (اختیاری) وارد کنید. اگر قصد دریافت پول دارید و می خواهید آن را به بانک خود انتقال دهید، باید اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید. اگر نمیخواهید شما مجبور نیستید که این کار را هم اکنون انجام دهید. فقط روی «I’ll link my bank later» کلیک کنید تا از این مرحله بگذرید. سپس از شما خواسته می شود تا تأیید کنید که میخواهید این مرحله را رد کنید.

Set-Up-a-PayPal-Account-7

7- درخواست اعتبار پی پال (اختیاری) کنید. قبل از اینکه به صفحه خلاصه حساب خود برسید، PayPal از شما خواهد خواست که برای یک خط اعتباری ثبت نام کنید. این اختیاری است و قبل از اعمال، تمام شرایط را با دقت بخوانید. اگر مایل به درخواست اعتبار نیستید، روی “No thanks” کلیک کنید.