اکو لوک (Echo Look) آمازون چیست؟
اکو لوک (Echo Look) آمازون چیست؟Reviewed by مدیر سایت on Jun 3Rating: 5.0اکو لوک آمازون چیست و چگونه می توان خرید

آیا تا‌ به‌ حال برای شما پیش آمده است که صبح وقتی می‌خواهید برای رفتن به سر کار حاضر شوید، ندانید چه بپوشید و دوست یا خانواده شما نیز نباشند که نظر دهند؟ آمازون به‌تازگی یک دستگاه Echo  جدیدی که از الکسا بهره میبرد به نام اکو لوک برای این منظور تولید کرده است.

آمازون اکو لوک (Echo Look) از تکنولوژی های اکو، اکو تپ (Echo Tap) و اکو دات (Echo Dot)بهره می برد.

شاید باور کردن کاربرد این دستگاه برای شما سخت باشد: یک دوربین اندازه گیری دقیق که در مورد لباس شما قضاوت میکند و در مورد آن نظر میدهد!

این دستگاه از یک دوربین حسگر‌عمیق و چراغ ال‌ای‌دی تعبیه‌شده دارد که می‌تواند عکسبرداری و فیلمبرداری کند و همچنین قادر است پیش زمینه عکس را به شکل مات (blur) تغییر داده و تصاویر بسیار زیبا و حرفه ای به کاربران هدیه دهد. پس از تصویربرداری از شما، این دستگاه از خدمات چک کردن استایل” (Style Check) با استفاده از ” الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین” و ” مشاوره از متخصصان مد و فشن” بین دو لباس شما، بهترین را انتخاب میکند.

technical-details-echo-look

برای استفاده از Style Check، فقط کافی است در اپلیکیشن همراه اکولوک دو عکس از لباس خود بگیرید تا آن به شما بگوید که کدام بر اساس اندازه، رنگ، سبک و مد، به شما بیشتر می‌آید. آمازون به علاوه از کتابچه ظاهر شما برای پیشنهاد لباس‌هایی که به شما می‌آیند و می‌توانید آنها را در آمازون خریداری کنید، استفاده خواهد کرد.

style-check-echo-look

شما می‌توانید تمام عکس‌ها و ویدئوها را با دوستان خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به علاوه یک حالت پیش‌نمایش زنده در اکولوک وجود دارد، بنابراین فقط کافی است رو‌به‌روی اکو بایستید در حالی‌که اپلیکیشن همراه در دستان شماست، سپس بچرخید و ببینید آیا لباستان مناسب است یا خیر.

کاربران می توانند این دستگاه را با استفاده از گیره تعبیه شده به دیوار وصل کنند یا آن را روی میز قرار داده سپس با استفاده از دستورات صوتی به اکو لوک دستور دهند تا از آنها عکس یا فیلم کوتاه بگیرد.

Echo Look در حال حاضر تنها با داشتن دعوت نامه در دسترس است که یادآور نحوه‎ی عرضه‎ی اولین بلندگوی اکو میباشد. این دستگاه ۱۹۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این دستگاه می توانید به این لینک در سایت آمازون مراجعه نمائید. همچنین برای خرید این دستگاه از آمازون و تحویل در ایران می توانید به صفحه خرید از آمازون و یا از طریق ربات تلگرام ما به آدرس cheapsafarrobot@  مراجعه و ثبت سفارش نمائید.