انتخاب روزهای ارزان برای سفر
انتخاب روزهای ارزان برای سفرReviewed by ananayis on Sep 3Rating: 4.5انتخاب روزهای ارزان برای سفرانتخاب روزهای ارزان برای سفر

اگر تصمیم دارید به زودی به سفر بروید، رزرو پرواز یکی از مهم ترین بخش های نهایی شدن طرح سفر شما است. در صورتی که برای صرفه جویی در هزینه ها خواهان انتخاب روزهای ارزران برای سفر هستید، به شما توصیه می کنیم که مقاله ی زیر را مطالعه فرمایید. روش های مختلفی برای انتخاب پروازهای ارزان وجود دارد که یکی از آن ها انتخاب روزهای ارزان تر برای پرواز است. اگر می خواهید بدانید چه روزهایی مناسب برای رزرو بلیط های ارزان قیمت هستند، این مقاله مراحل انتخاب روزهایی که پروازها کمترین هزینه را دارند برای شما شرح می دهد.

Choose-the-Least-Expensive-Days-to-Fly-1

1- پرواز در اواسط هفته را انتخاب کنید. رزرو پرواز خود را در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، یا پنجشنبه انجام دهید. از آنجایی که اکثر مسافران نیاز به پرواز قبل یا بعد از تعطیلات آخر هفته دارند، می توانید حتی برخی از موارد حدود صدها دلار را با تنظیم یک پرواز ارزان تر در اواسط هفته ذخیره کنید.

Choose-the-Least-Expensive-Days-to-Fly-2

2- زمان های مختلف روز را چک کنید. وب سایت های سفر، وب سایت هواپیمایی مورد نظر خود، و یا وب سایت های شرکت های هواپیمایی رقیب را برای روزی که تصمیم گرفته اید به سفر بروید، بررسی کنید. قیمت بلیط معمولا در هر ساعت یک روز متفاوت است. گاهی اوقات پروازهای صبح ها ارزان تر از پرواز های بعد از ظهر هستند و یا بالعکس.

Choose-the-Least-Expensive-Days-to-Fly-3

3- پرواز خود در تعطیلات در نظر بگیرید. انتخاب پرواز خود در یک تعطیلات مانند کریسمس و یا شکرگذاری، می تواند به طور شگفت انگیزی صرفه جویی بسیار بیشتر از پرواز یک روز قبل یا بعد به همراه داشته باشد. این به این دلیل است که اکثر مردم میخواهند قبل از تعطیلات به مقصد خود برسند و اغلب تصمیم به پرداخت بیشتر برای یک پرواز زودتر دارند.

روزهای ارزان برای سفر

4- از سایت های جستجو در سفر استفاده کنید. این سایت ها می توانند به شما در مقایسه ی تاریخ، زمان، خطوط هوایی، ترجیحات کابین و روزهای ارزان برای سفر و غیره کمک کنید.