آمازون : افتتاح بزرگترین ساختمان اداری خود در هند
آمازون : افتتاح بزرگترین ساختمان اداری خود در هندReviewed by مدیر سایت on Aug 26Rating: 5.0آمازون به تازگی بزرگترین ساختمان اداری جهان را در شهر حیدرآباد هند افتتاح کرده است. این پردیس مساحتی به اندازه 9.5 هکتار را پوشش می دهد و فضای ادارای آن 1.8 میلیون فوت مربع است. این ساختمان می تواند 15000 نفر کارمند را در خود جای دهد. پردیس حیدرآباد اولین دفتر در خارج از ایالات متحده بوده و به طور کامل تحت تملک آمازون می باشد.

آمازون به تازگی بزرگترین ساختمان اداری خود را در جایی به غیر از ایالات متحده آمریکا افتتاح کرده است. به گزارش خبرگزاری (CNN) – آمازون به تازگی بزرگترین ساختمان اداری جهان را در شهر حیدرآباد هند افتتاح کرده است.

پردیس جدید مربوط به بزرگترین خرده فروشی آنلاین، روز چهارشنبه 21 آگوست 2019 در منطقه اقتصادی شهر افتتاح شد. این پردیس مساحتی به اندازه 9.5 هکتار را پوشش می دهد و فضای ادارای آن 1.8 میلیون فوت مربع است. طبق گزارش شرکت، “با در نظر گرفتن مساحت کلی، این پردیس بزرگترین ساختمان آمازون در جهان می باشد”.

این ساختمان می تواند 15000 نفر کارمند را در خود جای دهد، این رقم تقریبا معادل 4/1 نیروی کار تمام وقت هند در آمازون است که بیش از 62000 کارمند دارد. همچنین این شرکت با 155000 کارگر قراردادی، هند را به بزرگترین پایگاه خارج از ایالات متحده آمریکا تبدیل کرده است. پردیس حیدرآباد اولین دفتر در خارج از ایالات متحده بوده و به طور کامل تحت تملک آمازون می باشد.آمازون هند

شرکت جدید آمازون در حیدرآباد هند قادر به استخدام 15000 کارمند است.

سرمایه گذاری آمازون در هند

آمازون (AMZN) در سال های اخیر میلیارد ها دلار در هند سرمایه گذاری کرده است. این شرکت در حال گسترش فعالیت های خود بوده و طبق گزارشات در جستجوی سهام خرده فروش هاست. همچنین او با والمارت در زمینه تجارت الکترونیک رقابت می کند. مورگان استنلی تخمین زده است ارزش آن تا سال 2027 نزدیک 200 میلیارد دلار خواهد بود.

خرید مستقیم از آمازون در ایران

امیت آگاروال، رئیس شرکت هند در بیانیه ای گفت: ” این ساختمان جدید پردیس آمازون یک تعهد محسوس برای افکار بلند مدت و برنامه ریزی های ما در مورد هند است.”

این جایزه بسیار بزرگی است. هند بیش از 600 میلیون نفر کاربر اینترنت دارد، اما اکثر جمعیت آن هنوز آنلاین نیستند. آمازون سعی می کند تا با توسعه تجارت مواد غذایی، بیشتر محتوا های هندی برای خدمات پخش آنلاین Prime Video ایجاد کند. حتی این شرکت می خواهد در اپلیکیشن موبایل خود، زبان محبوب هندی ها (hindi) را در دسترس عموم قرار دهد.

جان شویتلر، معاون املاک و مستغلات جهانی آمازون در بیانیه ای گفت: “این یک روز مهم برای ما در هند است و ما مشتاقانه می خواهیم محیطی را ایجاد کنیم تا از همکاری های متنوعی استقبال شود و نوآوری در مدت زمان طولانی مورد ترغیب قرار گیرد.”

بر اساس گفته آمازون، پردیس جدید حیدرآباد در نهایت به وسعت 68 هکتار، معادل 65 زمین فوتبال خواهد رسید. این شهر فناوری اولین نقطه ورود آمازون به هند در سال 2004 بود. این مکان همچنین شامل دیگر اسامی بزرگ جهانی چون دفتر مرکزی مایکروسافت (MSFT ) هند و اولین فروشگاه هند Ikea است.