آزمایش جدید فیسبوک
آزمایش جدید فیسبوکReviewed by ananayis on Oct 25Rating: 4.5آزمایش جدید فیسبوکممکن است به زودی جلب توجه مصرف کنندگان در فیس بوک برای خرده فروشان دشوارتر شود. شبکه اجتماعی آزمایشاتی در سریلانکا، بولیوی، اسلواکی، صربستان، گواتمالا و کامبوج را انجام می دهد که در آن پست ها از صفحات مختلف، مانند مواردی که توسط یک خرده فروش یا نام تجاری اداره می شوند، و در فیس بوک ارسال می شوند، تفکیک می شوند.

ممکن است به زودی جلب توجه مصرف کنندگان در فیسبوک برای خرده فروشان دشوارتر شود.
شبکه اجتماعی آزمایشاتی در سریلانکا، بولیوی، اسلواکی، صربستان، گواتمالا و کامبوج را انجام می دهد که در آن پست ها از صفحات مختلف، مانند مواردی که توسط یک خرده فروش یا نام تجاری اداره می شوند، و در فیس بوک ارسال می شوند، تفکیک می شوند.

آدم موسری، رئیس مجله خبری، در یک پست وبلاگ، می نویسد: “هدف این آزمایش این است که درک کنیم که آیا مردم ترجیح می دهند مکان های جداگانه ای برای محتوای شخصی و عمومی داشته باشند یا خیر. “ما تجربه افراد در این مورد را می شنویم می گویند تا بدانیم که آیا این یک ایده ای است که ارزش بیشتر دنبال کردن را دارد یا خیر. هیچ برنامه فعلی برای رونمایی از این فراتر در کشورهای مورد آزمون وجود ندارد و یا هزینه برای کاوش تمام صفحات در فیس بوک برای پرداخت تمام توزیع آنها در خوراک خبریوجود ندارد. “کاوش خوراک تکمیلی از مقالات، فیلم ها و عکس های محبوب است که برای کاربران بر پایه ی اطلاعاتی است که فیسبوک در مورد آنان می داند.

آزمایش-جدید-فیسبوک-1

Rebecca Lieb، تحلیلگر و شریک پایه ای در شرکت مشاوره و تحقیقاتی Kaleido Insights می گوید: آزمایش به نظر می رسد با هدف نادیده گرفتن ناامیدی مصرف کنندگان با ماهیت جریان پست ها است. او می گوید: “حتی اگر شما تنظیمات را برای مشاهده پست های دوستان نزدیک یا خانواده خود تنظیم کرده اید، برای آنها آسان است که بدون اطلاع قبلی برای شما پست های تبلیغاتی ارسال کنند، به ویژه اگر آنها توسط الگوریتم رای ندهند.” الگوریتم به پست هایی که کاربر قبلا به آن ها توجه کرده است، جلب می شود.

نتایج آزمایش “جالب است”، او اضافه می کند. “من مطمئن هستم فیس بوک نمی خواهد کاربران از پست های صفحه ی مارک ها و یا صفحات دیگر کاربران چشم پوشی کنند.” لیب می گوید. او می گوید شبکه اجتماعی همچنین می تواند به خرده فروشان نیاز داشته باشد که آگهی تبلیغ کنند تا کاربران برای دوستان و خانواده ارسال کنند.

تست فیس بوک از Explore feed که برای بیشتر کاربران جهانی در بوک مارک ها، منطقه ای در شبکه اجتماعی که کاربران می توانند نوع محتوایی را که می خواهند برای مشاهده، مانند شغل، خرید و فروش گروه ها یا گروه ها انتخاب کنند، به کار می رود، متفاوت است. در حالی که Feed Explore حاوی محتوا از صفحات مربوطه است که ممکن است مصرف کننده نتواند آنها را شخصا تایید کند، کاربران فیس بوک که در تست شرکت نمی کنند، همچنان به دیدن پست هایی از صفحاتی که در خوراک های خبری خود دوست دارند، ادامه خواهند داد.