چگونه مستر کارت و ویزا کارت تهیه کنیم؟!
چگونه مستر کارت و ویزا کارت تهیه کنیم؟!Reviewed by مدیر سایت on Jun 11Rating: 4.0

اگر برای هدیه دادن به دوستان خود که به خرید از سایت‌های خارجی علاقه مند هستند، یک پیشنهاد جذاب و عالی مسترکارت هدیه است. با هدیه دادن این کارت‌ها به دوستان خود به آن‌ها قدرت انتخاب در پایگاه‌های بین‌الملللی می‌دهید.

این کارت‌ها با شارژ مشخص جهت خرید های اینترنتی مناسب هستند، موجودی این‌ کارت‌ها قابلیت شارژ به مبالغ دلخواه را دارد. این کارت‌ها مناسب برای پرداخت‌های آنلاین بین‌الملللی و همچنین پرداخت آبومان و پرداخت‌های تکراری است.

شرکت صادر کننده این کارت‌ها شرکت آمریکایی است، مسترکارت شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی است، که در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. مسترکارت به این شیوه عمل می‌کند که از طریق پردازش پرداخت‌های بین بانکی تاجران کارت‌های اعتباری به بانک‌ها صادر می‌کنند و یا اتحادیه‌های اعتباری که از خریداران یا استفاده کنندگان از نام تجاری “مسترکارت” برای خرید انواع کالا یا خدمات؛ بصورت دبیت کارت یا کردیت کارت استفاده می‌کنند، درآمد کسب می‌نماید.

اگر بخواهیم به برندهای معروف ارائه کارت‌های اعتباری اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را به عنوان فعال‌ترین‌ها نام ببریم»

  • مسترکارت : ۶۷ مکان، ۱۱،۷ میلیارد دلار آمریکا
  • ویزاکارت : ۱۸ مکان، ۲۴،۹ میلیارد دلار آمریکا
  • آمریکن اکسپرس : ۵۲ مکان، ۱۳،۹ میلیارد دلار آمریکا

mastercard-visacard-american-express

نحوه محاسبه قیمت و هزینه صدور مسترکارت به صورت متفاوت در ایران عرضه می‌شود. در ایران شرکت‌های مختلفی به ارائه آن می‌پردازد که ارزان سفر یکی از شرکت‌هاست که به صورت معتبر و سریع این کارت‌ها را صادر می‌کنند. خرید مستر کارت هدیه فیزیکی موجودی این مستر کارت های هدیه فیزیکی می تواند از 50 دلار تا 1000 دلار باشد و مبلغ موجودی فقط می تواند مضرب عدد 25 باشد. مدت زمان صدور آنی و ارسال اطلاعات به ایمیل و مدت زمان تحویل فیزیکی همان روز انجام خواهد گرفت.

البته شایان ذکر هست علاوه بر مستر کارت فیزیکی ، مستر کارت مجازی موجود هست که مبلغ شارژ آن بین 25 تا 500 دلار می باشد و اطلاعات کارت بعد از سفارش به ایمیل شما ارسال می گردد.

همچنین در ارزان سفر خدماتی ارائه می‌شود که محاسبه مبلغ قابل پرداخت ریالی را به دلار، یورو و پوند انجام دهید. برای آشنایی بیشتر به صفحه خرید مسترکارت هدیه در ارزان سفر مراجعه کنید.