پیشی گرفتن آمازون در فروش محصولات هالووین
پیشی گرفتن آمازون در فروش محصولات هالووینReviewed by ananayis on Oct 14Rating: 4.5پیشی گرفتن آمازون در فروش محصولات هالووینبراساس یک نظرسنجی خرده فروش اینترنتی که از 2،570 خریدار آمریکایی در این ماه توسط Bizrate Insights انجام شد، بیش از 71 درصد از خریداران محصولات مخصوص هالوون که قصد خرید آنلاین دارند احتمالا محصولات هالووین را از Amazon.com Inc. خریداری می کنند.

براساس یک نظرسنجی که از 2،570 خریدار آمریکایی در این ماه توسط Bizrate Insights انجام شد، بیش از 71 درصد از خریداران محصولات هالوون که قصد خرید آنلاین دارند احتمالا محصولات هالووین را از Amazon.com Inc خریداری می کنند.

16.1٪ از پاسخ دهندگان این نظرسنجی اعلام کردند که برنامه ای برای خرید آنلاین برخی یا همه کالاهای مربوط به هالووین دارند. از خریداران باقی مانده (22.1٪) یا از محصولات هالووین خرید نمی کنند و یا ترجیح می دهند در فروشگاه ها به صورت حضوری (61.8٪) خرید کنند.

از میان خریدارانی که قصدر دارند خرید هالووین را به صورت آنلاین انجام دهند، اغلب (71.2٪) می گویند آمازون، فروشگاه آنلاینی است که احتمالا محصولات هالووین را از آنجا خریداری می کند، و سپس Walmart.com (42.9٪) و Spirit Halloween (40.0٪). را به عنوان فروشگاه مورد نظر معرفی کردند. پاسخ دهندگان می توانستند بیش از یک مورد را انتخاب کنند.

محصولات هالووین

آمازون حتی به عنوان مکانی که مصرف کنندگان به دنبال ایده های لباس و دکوراسیون می روند، برنده شد. 58.6٪ از خریداران هالووین آنلاین جستجوی خود را در آمازون شروع می کنند، که بیشتر از گوگل با نسبت 52.3٪ است. خریداران می توانند بیش از یک پاسخ را انتخاب کنند. دیگر خرده فروشان الکترونیکی مجبور نیستند از این اعداد بترسند، در حالی که 35.1٪ از خریداران می گویند که آنها در جستجوی وب سایت های خرید هالووین هستند.

پیشی-گرفتن-آمازون-در-فروش-محصولات-هالووین-2

خریداران آنلاین هالووین عمدتا کاستوم خریداری می کنند، به طوری که 72.6٪ برنامه خرید آنلاین کاستوم را دارند، 53.0٪ برای خرید دکوراسیون و 22.3٪ برنامه خرید آنلاین آب نبات و شکلات دارند. بار دیگر ذکر می کنم که مصرف کنندگان می توانند بیش از یک پاسخ را انتخاب کنند.

پیش بینی شده مبلغ فروش اجناس مخصوص هالووین در خرده فروشی ها (آنلاین و آفلاین) به 9.1 میلیارد دلار می رسد که 8.3٪ از 8.4 میلیارد دلار در سال 2016 بیشتر است.

براساس نظرسنجی NRF از 7،013 مصرف کننده در ماه سپتامبر، 22 درصد از مصرف کنندگان کالاهای هالووین را به صورت آنلاین خریداری می کنند و 35 درصد از مصرف کنندگان به دنبال ایده های هالووین برای نمایش لباس هستند.