هواپیماهای بدون سرنشین آمازون در هند
هواپیماهای بدون سرنشین آمازون در هندReviewed by ananayis on Oct 10Rating: 4.5هواپیماهای بدون سرنشین آمازون در هندآمازون فایل ثبت اختراع را برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به منظور تحویل کالا در هند ارائه داده است.

آمازون فایل ثبت اختراع را برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به منظور تحویل کالا در هند ارائه داده است.

این سیستم منحصر به فرد نشانه هایی را در مورد مقیاس های چند بعدی ایجاد می کند که نشانگرهای سیاه و سفید هستند که به مسیر هواپیماهای بدون سرنشین کمک می کنند تا یک مسیر را پیدا کنند.

Business Standard در روز دوشنبه گزارش داد که آمازون مدارکی برای ثبت اختراع در هند برای راه اندازی هواپیماهای بدون سرنشین که می تواند بسته های خود را با ردیابی نشانگرهای خاصی به مقصد برساند ارائه داده است.

این شرکت حقوق منحصربه فردی را برای فیدوکال های چندگانه که نشانگرهای سیاه و سفید می باشند که بر روی یک شی قرار میگیرند، به طوری که یک وسیله نقلیه خود کارآمد میتواند جسم را پیگیری کند، درخواست کرده است. این هواپیمای بدون سرنشین که آمازون پیشنهاد کرده است قادر خواهد بود هواپیما و دیگر اشیاء را در آسمان هند شناسایی کند.

هواپیماهای بدون سرنشین آمازون

Fiducials ویژگی هایی هستند که می توانند از لحاظ اپتیکی قابل تشخیص باشند و در برنامه های کاربردی بینایی کامپیوتر استفاده می شوند. یک نشانگر فیدوکسی یک شیء است که در میدان دید یک سیستم تصویربرداری قرار دارد و به عنوان نقطه مرجع یا اندازه گیری استفاده می شود. این گزارش می گوید، با استفاده از حق ثبت اختراع، آمازون قادر به استفاده از fiducials برای محلی سازی، ردیابی و شناسایی هدف است.

این شرکت، در تلاش برای گسترش عملیات هواپیماهای بدون سرنشین در هند، قبلا نیز یک پرونده ثبت اختراع را برای تصویب یک فناوری با توجه به ایمنی پروانه درخواست کرده بوده است. این شرکت می گوید که این فناوری یک پاسخ سریع از پروانه های هواپیمای بدون سرنشین را تضمین می کند، که اگر یک جسم مانند یک انسان یا حیوان در زمینه آن شناسایی شود به آن اصابت نکند.