همکاری Flipkart و eBay در هند
همکاری Flipkart و eBay در هندReviewed by ananayis on Oct 16Rating: 4.5همکاری Flipkart و eBay در هندFlipkart روز سه شنبه قبل یک برنامه جدید را راه اندازی کرد که به فروشندگان خود اجازه می دهد تا محصولات خود را به بیش از 190 کشور صادر کنند. بیش از فروشندگان می توانستند محصولات خود را با استفاده از Flipkart Global initiative صادر کنند. Mint گزارش داد که محصولات از طریق eBay هند، که Flipkart در ماه آوریل خریداری کرد، فرستاده خواهند شد.

غول تجارت الکترونیک کالاها را از طریق eBay به فروش خواهد رساند که واحد هند آن را در ماه آوریل خریداری کرد.

Flipkart روز سه شنبه قبل یک برنامه جدید را راه اندازی کرد که به فروشندگان خود اجازه می دهد تا محصولات خود را به بیش از 190 کشور صادر کنند. بیش از فروشندگان می توانستند محصولات خود را با استفاده از Flipkart Global initiative صادر کنند. Mint گزارش داد که محصولات از طریق eBay هند، که Flipkart در ماه آوریل خریداری کرد، فرستاده خواهند شد.

سرپرست eBay هند در Flipkart، Anil Goteti گفت: “این برنامه فروشندگان را قادر می سازد تا محصولات خود را در سطح جهان صادر کنند و این به معنی دسترسی به فروشندگان تقریبا در تمام کشورهای جهان است.” این برنامه فقط به مشتریان هندی در سایر نقاط جهان اجازه دسترسی به این محصولات را نخواهد داد بلکه مشتریان جهانی را نیز هدف قرار می دهد.

Flipkart

به عنوان بخشی از Flipkart Global، خرده فروش آنلاین Bengaluru محصولا فروشندگان هندی را در 35 سیستم عامل جهانی eBay لیست کرده و به آنها در زمینه های مختلف مانند حمل و نقل و ارسال پول کمک می کند. گوتتی گفت: “این برنامه از فروشندگان هند از طریق دسترسی به بیش از 171 میلیون مشتری فعال eBay در سطح جهانی در بیش از 190 بازار بین المللی حمایت خواهد بود. این شامل بازارها در ایالات متحده، انگلستان، آلمان، کانادا و استرالیا نیز می شود.