فروشگاه آنلاین دیزنی
فروشگاه آنلاین دیزنیReviewed by ananayis on Sep 27Rating: 4.5فروشگاه آنلاین دیزنیشرکت والت دیزنی در حال تجدید نظر در مورد روش خرده فروشی، هم در اینترنت و هم در فروشگاه های خود است.

شرکت والت دیزنی در حال تجدید نظر در مورد روش خرده فروشی، هم در اینترنت و هم در فروشگاه های خود است.
این شرکت در حال بازسازی سایت تجارت الکترونیک با یک URL جدید، shopDisney.com است. این سایت بیش از دو برابر قبل کالا برای فروش به صورت آنلاین عرضه می کند، و افزایش قابل توجهی در اقلام دارای مجوز با هدف بزرگسالان مانند کیف های دستی، مبلمان اتان آلن و لباس های زنانه دیوید لرنر، و مواردی که قبلا فقط در پارک های آن به فروش می رفته است، نشان می دهد.

فروشگاه-آنلاین_دیزنی-3

سایت جدید شامل فیلم ها از محصولات و اقلام بیشتر نمایش داده شده با توجه به تم ها، مانند لباس های هالووین می باشد. Paul Gainer، مدیر اجرایی مسئول بخش تقسیمات فروشگاه دیزنی، می گوید: “محصولاتی که به طور آنلاین به فروش می رسند در فروشگاه ها نیز وارد می شوند.” فروشگاه دیزنی رتبه 118 در لیست 500 خرده فروش آنلاین سال 2017 را دارا است.

فروشگاه-آنلاین_دیزنی-2

مایکل وایت، معاون ارشد و مدیر ارشد فناوری مصرف کنندگان محصولات دیزنی و رسانه های تعاملی، امروز در کنفرانس Shop.org در لس آنجلس گفت که این سایت قصد دارد تا به مشتریان تجربه ی خرید آنلاین لذت بخشی ارائه کند.
او گفت: “مشتریان انتظار دارند که دیزنی یک کانال تجارت الکترونیک را ارائه کند که فراتر از محصولات دیزنی است.” “آنها محصولات خاص را می خواهند، آنها محصولاتی که در پارک های ما در دسترس هستند را می خواهند.”

در همین زمان، دیزنی طرح های جدید فروشگاه دیزنی را آزمایش می کند که در آن خریداران با توجه به تولدها و رویدادهای جریان یافته از پارک های معروف دیزنی شانس برنده شدن دارند.

فروشگاه-آنلاین-دیزنی

از ماه ژوئیه، شرکت Burbank، که یکی از چهار مورد از شش فروشگاه برنامه ریزی شده با ظاهر جدید است، شامل یک صفحه نمایش غول پیکر در جلو است. مهمانان جشن تولد می توانند دونالد اردک را داشته باشند و دوستان برای آنها آواز می خوانند و عکس آنها بر روی صفحه نمایش است. مهمانان می توانند بر روی صندلی بنشینند و برنامه ی زنده ای از نمایش روزانه دیزنی لند را در خیابان اصلی تماشا کنند. وایت گفت: “این غیر معمول نیست که 80 نفر در اطراف صفحه نمایش جمع شوند تا به رژه نگاه کنند.” همکاران فروشگاه اطراف را چرخ می زنند تا سبدی را که مشتریان می توانند از آن آب نبات های میکی موس بخرند، مانند پارک های دیزنی، به مشتریان عرضه کنند.

دیزنی، بزرگترین شرکت سرگرمی در جهان، علاقه خود را به فروشگاه های خرده فروشی در طول سال نشان داده است. این شرکت یک بار این بخش را فروخت و پس از آن بخش خود را مجددا خریداری کرد. امروزه این شرکت دارای حدود 340 محل فروش در سراسر جهان می شود.

فروشگاه-آنلاین_دیزنی-1