روز مجردها در چین
روز مجردها در چینReviewed by ananayis on Nov 11Rating: 4.5روز مجردها در چینتاریخ 11 نوامبر، روز Alibaba به عنوان جشنواره 11.11 یا روز مجردها در سراسر جهان شناخته شده است. 11.11 بزرگترین روز تجارت الکترونیک در جهان است که توسط پلتفرم اصلی Alibaba Tmall هدایت می شود. Alibaba نه تنها تغییر رفتار مصرف کننده در چین را سبب شده است بلکه شهرت تجاری نیز پیدا کرده است.

گوگل جهان ارتباطات و پردازش اطلاعات را تغییر داده است، اما هیچ روزی به نام روز Google وجود ندارد. فیس بوک اقصی نقاط جهان را به هم متصل می کند، اما روزی به نام روز فیس بوک وجود ندارد. آمازون رفتار مصرف کننده را در ایالات متحده تغییر داده است، اما روزی به نام روز آمازون وجود ندارد. گرچه احتمالا جمعه سیاه یا دوشنبه سایبر نزدیک چنین مفهومی می باشد.
با این حال، در تاریخ 11 نوامبر، روز Alibaba به عنوان جشنواره 11.11 یا روز مجردها در سراسر جهان شناخته شده است. 11.11 بزرگترین روز تجارت الکترونیک در جهان است که توسط پلتفرم اصلی Alibaba Tmall هدایت می شود. Alibaba نه تنها تغییر رفتار مصرف کننده در چین را سبب شده است بلکه شهرت تجاری نیز پیدا کرده است.

روز مجردها

1. مقیاس
حجم معامله در رویداد 11.11 یا روز مجردها به اندازه کافی بزرگ است که بتواند هر دو استراتژی نام تجاری و رفتار مصرف کننده را مدیریت کند. 11.11 دیگر استراتژی چین را تقویت نمی کند؛ بلکه خودش استراتژی چین است. Alibaba در سال 2016 توانست 17.8 میلیارد به فروش برساند، و در سال 2017 از این رقم عبور خواهد کرد. این رقم فروش یک روزه بیشتر از فروش سالانه تجارت الکترونیک برزیل است. Alibaba می گوید 140،000 علامت تجاری، حدود 60،000 از برچسب های بین المللی، بیش از 15 میلیون لیست محصولات در این سال ارائه می دهند. پیش بینی: تامال جک مامور نزدیک به فروش 1 میلیارد دلار در ساعت خواهد بود و Alibaba بزرگترین دستگاه خرده فروشی جهان است.

روز-مجردها-در-چین-1

2. خرده فروشی به عنوان سرگرمی
روز مجردها دارای اکوسیستم خاص خود است، از جمله نمایشگاه تلویزیون ملی و خیره کننده محصولات راه اندازی شده است. در سال 2016، 11.11 طرح های جدیدی از قبیل نمایش See Now, Buy Now”” را به نمایش گذاشته است که در Youku پخش می شود که به سال جاری بازمی کردد. و بازدید VR از Macy اجازه می دهد که هر کسی در سراسر جهان بتواند از NY بازدید و خرید کند.
با توجه به خرده فروشی به عنوان سرگرمی، در سال جاری برای افزودنی های بزرگتر و بهتر، از جمله بازی های واقعیت افزوده، تورهای خرید و اتاق های مجلل مجازی، برنامه ریزی شده است. غرفه تلویزیون به سرعت به نمایش نیمه وقت سوپر بول برای کل ملت تبدیل می شود. پیش بینی: حدود 200 میلیون نفر ممکن است این سال را تماشا کنند و ده ها میلیون نفر دیگر بازی خواهند کرد، فروشگاه های خود را می بینند یا لباس های خود را بر روی تلفن های خود می گذارند.

روز-مجردها-در-چین-2

3. آزمون عمده خرده فروشی جدید
یکی از روندهای قوی در تجارت الکترونیک چین در سال جاری، حرکت جدی به سوی خرده فروشی جدید، به معنای یکپارچگی آنلاین به آفلاین (O2O)، است به طوری که مصرف کنندگان می توانند محصولات را به صورت یکپارچه بین دو کانال بررسی و خرید کنند. هردو Alibaba و JD به طور قابل توجهی در این فضا سرمایه گذاری کرده اند و مشارکت ها و کانال های خارج از خط را ایجاد کرده اند. پیش بینی: 2017 11.11 به عنوان بزرگترین روز خرید آفلاین و همچنین بزرگترین روز آنلاین خواهد بود.

4. روز جهانی
Alibaba در سال 2016 در سطح بین المللی 11/11 را ترویج کرد، اما در سال جاری شاهد یک فشار قوی هستیم. اول، آگاهی بین المللی هر ساله رشد می کند. دوم، Alibaba به طور فزاینده ای جایگاه خود را در آسیای جنوب شرقی، Lazada، محکم کرده است. از 200 میلیون بیننده گان، حدود 10 میلیون نفر ممکن است خارج از چین باشند و به عنوان اولین بار، Alibaba 100علامت تجاری چینی را در خارج از کشور جذب خواهد کرد و 100 میلیارد دایره چینی را هدف قرار خواهد داد. به نوبه خود، JD حمل و نقل رایگان را به مشتریان در ماکائو، هنگ کنگ و تایوان اعلام کرده است.

روز-مجردها-در-چین-5

5. فقط یک روز نیست، یک فصل است.
یک مشکل بزرگ در مورد روز مجردها وجود دارد. اگر فعالیت خود را به آن 24 ساعت محدود کنید، در نهایت به محدودیت ظرفیت بر می خورید. حتی اگر شما انبار و حمل و نقل خود را سنگین کنید، فقط بخشی ممکن است از طریق سیستم پمپ شود. راه حل؟ شروع 11.11 30 روز زودتر و پایان آن 30 روز دیرتر است. پیش بینی: این دوره 60 روزه بیش از 40٪ از فروش سالانه Tmall را تشکیل می دهد.

6. فقط Alibaba نیست.
JD و سایر سیستم ها نیز در حال کار هستند. Alibaba شایستگی اعتبار برای تبلیغ روز مجردها را به عنوان یک تعطیلات در سال 2009 با 27 بازرگان آغاز کرد، اما هرکسی به حزب پیوسته است. اگر شما در JD یا سایر سیستم ها کار می کنید، شما همچنین طیف وسیعی از فعالیت های تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد، هرچند در مقیاس کوچکتر. پیش بینی: JD نیز در این روز رکوردی برای خودش ثبت خواهد کرد.