رزرو بلیط هواپیما
رزرو بلیط هواپیماReviewed by ananayis on Oct 5Rating: 4.5رزرو بلیط هواپیمااگر تصمیم دارید به مسافرت دارید، رزرو یک پرواز یکی از مهم ترین بخش های نهایی شدن طرح های شما است. اما در میان قیمت های خطوط هوایی که دائم در حال تغییر هستند و بسیاری از گزینه های مختلف که برای خرید پرواز خود باید در نظر بگیرید، رزرو می توانید کمی گیج کننده باشد. روش های زیر به شما کمک خواهد کرد تا به مناسب ترین وجه پرواز را برای سفر آینده خود رزرو کنید.

اگر تصمیم دارید به مسافرت دارید، رزرو بلیط یکی از مهم ترین بخش های نهایی شدن طرح های شما است. اما در میان قیمت های خطوط هوایی که دائم در حال تغییر هستند و بسیاری از گزینه های مختلف که برای خرید پرواز خود باید در نظر بگیرید، رزرو می توانید کمی گیج کننده باشد. روش های زیر به شما کمک خواهد کرد تا به مناسب ترین وجه پرواز را برای سفر آینده خود رزرو کنید.

رزرو بلیط هواپیما

1- پرواز مناسب را انتخاب کنید. بهترین زمان برای رزرو بلیط پرواز داخلی بین 112 و 21 روز است و شما به این وسیله کمترین هزینه ممکن را خواهید پرداخت. 54 روز جلوتر هم زمان مناسب است. با این حال، رزرو 54 روز قبل از سفر شما تضمین نمی کند که شما کمترین هزینه ممکن را بپردازید. اگر بلیط بین المللی را رزرو می کنید، باید تا آنجا که ممکن است زودتر رزرو کنید، به خصوص اگر مقصد شما شهر کوچکی باشد یا فقط یک فرودگاه در نزدیکی آن باشد. اگر در زمان اوج سفر، به یک مقصد محبوب سفر می کنید، باید تا آنجا که ممکن است پرواز را زودتر رزرو کنید. از آنجا که این پروازها محبوب است، بعید است که کرایه کاهش یابد.

Book-an-Airline-Ticket-2

2- وب سایت های تخفیف را قبل از رزرو بررسی کنید. قبل از رزرو بلیط، وب سایت هایی مانند Airfare Watch Dog، را برای فروش بررسی کنید. این امر مخصوصا در صورتی مفید خواهد بود که مقصد یا تاریخ سفر شما انعطاف پذیر باشد بنابراین شما می توانید از هر گونه معاملات ممکن استفاده کنید.
خطوط هوایی گاهی فروش خود را از طریق وب سایت یا خبرنامه خود به مشتریان خود اعلام می کنند. شما می توانید خبرنامه خطوط هوایی بزرگ را مطالعه کنید و یا از سایت های آنها برای جستجو تخفیف ها استفاده کنید.

Book-an-Airline-Ticket-3

3- اطلاعات سفر خود را در سایت جمع آوری اطلاعات وارد کنید. در یک وب سایت جمع کننده ای که چندین شرکت هواپیمایی مانند SkyScanner، Momondo یا GoogleFlights را جستجو می کند، اطلاعات سفر خود را وارد کنید. وب سایت قادر خواهد بود به شما تعداد زیادی از گزینه های پرواز برای مقصد و تاریخ مورد درخواست شما را نشان می دهد که شما می توانید بر اساس قیمت، خطوط هوایی یا طول سفر آنها را مرتب سازی کنید.
بسیاری از سایت های جمع آوری کننده به شما اجازه می دهند تا چندین مقصد را در تاریخ های مختلف وارد کنید. اگر سفر شما انعطاف پذیر باشد، به شما در یافتن بهترین پرواز کمک خواهد کرد.
اگر زمان داشته باشید، چند وب سایت جمع کننده را بررسی کنید. برخی از سایت ها ممکن است قیمت های مختلف را تبلیغ کنند، بنابراین خوب است که آنها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین پرواز را انتخاب می کنید.

Book-an-Airline-Ticket-4

4- انتخاب کنید که چند بار در مسیر می خواهید توقف کنید. بسیاری از پروازها، به ویژه در مناطق دور افتاده، شما را مجبور به توقف در فرودگاه در طول مسیر می سازند. گاهی اوقات این ها شامل تغییر هواپیما و بررسی امنیتی می شوند. همانطور که در پرواز ها را مرور می کنید، به یاد داشته باشید که چندین توقف را انجام می دهید. همچنین بررسی کنید توقف ها چه مدت و چه روزی است.
ممکن است شما به راحتی با اضافه شدن یک توقف اضافی، بتوانید پرواز ارزان تر پیدا کنید. اگر طول و زمان توقف ارزش پولی که شما صرفه جویی می کنید دارد، این گزینه را هم در نظر بگیرید.

Book-an-Airline-Ticket-5

5- به وب سایت هواپیمایی بروید. هنگامی که بهترین سفر را پیدا کرده اید برای رزرو بلیط خود به وب سایت مستقیم هواپیمایی بروید. برخی از سایت ها به شما اجازه می دهند بلیط را از طریق وب سایت خود رزرو کنید، اما ممکن است یک هزینه خدمات اضافی وجود داشته باشد.

Book-an-Airline-Ticket-6

6- صندلی خود را انتخاب کنید. بسیاری از خطوط هوایی به شما اجازه خواهند داد صندلی خود را در زمان رزرو بلیط خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که صندلی برای همه همسفرانتان انتخاب می کنید. شما می توانید انتخاب کنید که کنار هم بنشینید، و آیا می خواهید یک صندلی کنار پنجره داشته باشید. شما همچنین ممکن است قادر به انتخاب امکانات بیشتر، با پرداخت هزینه های اضافی باشید.
اگر شما شرکت هواپیمایی شما اجازه نمی دهد صندلی خود را در زمان رزرو انتخاب کنید، ممکن است بتوانید آن را در هنگام ورود به سیستم انجام دهید. اگر شما دارای یک صندلی خاص هستید یا نیاز دارید که همراه با همراهان خود بنشینید، برای مثال اگر شما با یک کودک مسافرت می کنید، با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید تا ببینید که چطور می توانید این مسئله را به بهترین صورت حل کنید.

Book-an-Airline-Ticket-7

7- انتخاب کنید که آیا به خدمات دیگر هم نیاز دارید یا خیر. در پایان فرایند رزرو، شرکت هواپیمایی شما ممکن است افزودنیهایی را که می توانید رزرو کنید، مانند هتل ها یا اجاره اتومبیل، پیشنهاد کند. شما می توانید این را در زمان رزرو با اضافه کردن آنها را به طور انتخاب کنید.
قبل از انتخاب یک افزونه مانند اقامت در هتل یا اجاره اتومبیل، باید برخی از تحقیقات را آنلاین انجام دهید و مطمئن شوید که شرکت هواپیمایی شما یک معامله خوب را ارائه می دهد.

Book-an-Airline-Ticket-8

8- درخواست های ویژه را در صورت نیاز برای پرواز خود، از قبیل صندلی چرخدار، در هنگام رزرو انتخاب کنید. اگر شما در هنگام رزرو آنلاین خود این اطلاعات را وارد نکنید، به طور مستقیم با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید.
دیگر موارد خاص ممکن است شامل مسافرت با حیوانات خدماتی، نگرانی های پزشکی و محدودیت های غذایی باشد.

Book-an-Airline-Ticket-9

9- در طی فرایند رزرو انتخاب کنید که آیا مایل به اضافه کردن هزینه بیمه هستید یا خیر.

Book-an-Airline-Ticket-10

10- بلیط خود را رزرو کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مربوط به سفر شما در وب سایت شرکت هواپیمایی صحیح است. سپس دستورالعمل ها را وارد کنید تا اطلاعات شخصی و پرداختی خود را وارد کنید تا بلیط های خود را رزرو کنید. شما همچنین ممکن است به اطلاعات شخصی هر کسی که با شما پرواز می کند نیاز داشته باشید.
در صورتی که امکان رزرو بلیط را نداشتید کافی است که وارد سایت ارزان سفر شده و با پر کردن فرم پرداخت بلیط هواپیما، رزرو شما انجام شده و رسید آن برای شما ارسال می شود.

Book-an-Airline-Ticket-11

11- تأییدیه و رسید خود را دریافت کنید. پس از رزرو بلیط، تایید رزرو شما باید به ایمیل شما ارسال شود. اگر در عرض چند ساعت رسید خود را دریافت نکردید، با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید.