خدمات جدید شرکت dsw
خدمات جدید شرکت dswReviewed by ananayis on Oct 4Rating: 4.5خدمات جدید شرکت dswدر طی شش تا 12 ماه آینده، شرکت DSW قصد دارد مجموعه ای از آزمایش ها برای پیدا کردن راه هایی برای کمک به خرده فروش های چند کاناله کفش انجام دهد، و به این ترتیب بتواند خود را در این رقابت آنلاین و آفلاین متمایز کرده و از رقبا پیشی بگیرد.

در طی شش تا 12 ماه آینده، شرکت DSW قصد دارد مجموعه ای از آزمایش ها برای پیدا کردن راه هایی برای کمک به خرده فروش های چند کاناله کفش انجام دهد، و به این ترتیب بتواند خود را در این رقابت آنلاین و آفلاین متمایز کرده و از رقبا پیشی بگیرد.

dsw-shoes-2

خرده فروش شماره 146 در لیست 500 خرده فروش برتر سال 2017، قصد دارد تا موارد زیر را آزمون کند:
1- خدمات هوشمندانه کفش مبتنی بر صدای مصنوعی که ممکن است با تکنولوژی الکسا از شرکت Amazon.com ، شماره 1 لیست 500 خرده فروش برتر سال 2017 ادغام شود، که می تواند به مشتریان با طیف وسیعی از خدمات، از جمله کمک به یافتن کفش برای اجاره یا خرید، یاری برساند.

2- خدمات اجاره کفش که مصرف کنندگان را قادر می سازد برای موارد خاص به طور آنلاین کفش را اجاره کنند، همانطور که خریداران از خرده فروشی مانند باند فرودگاه (شماره 229 لیست 500 خرده فروش برتر سال 2017) لباس اجاره می کنند.

3- یک سرویس ذخیره سازی کفش که در آن خرده فروش یک جعبه پر از جعبه کفش خالی را برای متقاضیان ارسال می کند که پس از آن مشتریان این جعبه ها را با کفش های خود پر کرده و برای نگهداری به DSW ارسال می کنند.

4- خدمات تعمیر کفش.

5- به گفته Top500Guide.com ، یک میزبان نیازهای کمکی یا خدماتی باید در رابطه با کسب و کار DSW باشد، که با توجه به جمعیت شناسی مشتریان که 77.8٪ زن هستند و سن 32.9٪ مشتریان 34 یا کمتر می باشد، بسته به مورد در خدمات تجدید نظر کند.

dsw-shoes-1

مدیر عامل راجر روولینز، مدیر عامل شرکت Roger Rawlins، در هفته گذشته در کنفرانس Shop.org در لس آنجلس گفت که این خرده فروشی، آزمایشات خود را بر اساس بازخورد دریافت شده از سوی اعضای برنامه وفاداری خرده فروشی آغاز کرده است.

یک سخنگوی DSW اظهار داشته: “ما اعضای خود را مورد بررسی قرار دادیم تا از آنها بپرسیم چه خدماتی نیاز دارند که ما در حال حاضر ارائه نمی دهیم.” “درخواست تعمیر یک درخواست بدیهی بود زیرا اغلب پیدا کردن یک تعمیرکار کفش خوب سخت است، و هنگامی که شما چنین شخصی را هم پیدا کنید، او اغلب در خارج از محل شما می باشد. ذخیره سازی یکی دیگر از مواردی است که می تواند به مصرف کنندگان در نیویورک یا سان فرانسیسکو کمک کند که قبلا به شخص دیگری برای نگهداری محصولات فصلی خود هزینه پرداخت می کردند. ”

 


برچسب : ،