تخفیف خرید از علی اکسپرس در 11 نوامبر

 

تخفیف

اگر شما هم جز کسانی باشید که از سایت علی اکسپرس خرید میکنید، حتما این روزها متوجه شده اید که این سایت در کنار اکثر محصولاتی که برای فروش قرار داده است نشانی قرمز رنگ که در داخل آن عدد 11 دو بار در کنار هم تکرار شده است مشاهده کردید؛ اما چه شده است که این نشان در سایت علی اکسپرس به مرور زمان در کنار همه ی محصولات قرار گرفته است.

در توضیح این اقدام سایت علی اکسپرس باید گفت، تقریبا تمام سایتهایی که حالت فروشگاه آنلاین را دارند در سال یک یا دور روز را به عنوان روز تخفیف معرفی میکنند. برای مثال در سایت آمازون تحت عنوان Black Friday مطرح میشود؛ در فروشگاههای اینترنتی داخلی شاید تحت عنوان تخفیف نوروزی مطرح می شود. علی اکسپرس هم از این قاعده مستثنی نیست و روز 11 نوامبر را روز تخفیف خود معرفی کرده است. سایت علی اکسپرس تخفیف هایی که در این روز مطرح کرده است عددی بین 10 تا 95 درصد تخفیف عنوان کرده است؛ البته شاید این اعداد در بعضی کالاها غیر منطقی باشد اما تجربه نشان داده است با نزدیک شدن به سال نو میلادی برای آنکه موجودی اجناس قدیمی که دیگر شاید از مد افتاده باشند دراین فروشگاه ها و حتی انبار فروشنده ها به حداقل برسد این تخفیف ها برای فروشنده ها و بالاخص سایت علی اکسپرس منطقی و حتی مقرون به صرفه است.

حال پیشنهاد ما به شما این است که میتوانید برای خرید از علی اکسپرس در این روز خاص تمام مایحتاج خود را انتخاب کنید و لینک محصول مورد نظر را در یک فایل جمع آوری کنید تا در روز تخفیف تمام آنچه را که نیاز دارید در سایت ما ثبت سفارش کنید تا با خیال آسوده محصول مورد نظرتان خریداری شود.

در ادامه لازم به توضیح است برای خرید از علی اکسپرس به تخفیف هایی که بعضی از فروشنده ها مطرح میکنند توجه خاصی کنید؛ چرا که شاید در سایه ی تخفیف ها به Feedback ها و امتیاز فروشنده دقت نکنید که بعضا شاید در ارسال و کیفیت جنس مشکل پیش بیاید.

در مجموع، سایت علی اکسپرس با این حجم تبلیغات برای روز 11 نوامبر انتظار دارد تا تعداد خریدهای بیشماری را نسبت به روزهای عادی در سایت خود داشته باشید. مجموعه ارزان سفر هم به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات مربوط به خرید از سایتها و فروشگاه های خارجی بالاخص سایت علی اکسپرس آمادگی خود را برای انجام سفارشات و همچنین مشاوره در مورد خرید از این سایت اعلام میدارد.

برای آشنایی با نحوه ی خرید از این سایت و استفاده از راهنمای تصویری  بر روی این لینک کلیک کنید.

برای ثبت سفارش خرید از علی اکسپرس بر روی این لینک کلیک کنید.

تخفیف

کلمات کلیدی :

پی پال ,پی پل ,ویزا کارت ,وقت سفارت ,خريد از آمازون ,پرداخت ارزي ,پرداخت دلاري