بهترین خریدها در ماه نوامبر
بهترین خریدها در ماه نوامبرReviewed by ananayis on Nov 7Rating: 4.5بهترین خریدها در ماه نوامبرنوامبر شروع فصل تعطیلات است و جمعه سیاه و فروش دوشنبه سایبر را در ذهن همه تداعی می کند. اما جدا از این خریدهای عظیم تعطیلات ، معاملات دیگری نیز در طول ماه یافت می شود. قبل از اینکه بیرون بروید و شروع به خرید کنید، در اینجا لیستی از بهترین چیزهایی که می توانید در ماه نوامبر خریداری کنید، آمده است.

نوامبر شروع فصل تعطیلات است و جمعه سیاه و فروش دوشنبه سایبر را در ذهن همه تداعی می کند. اما جدا از این خریدهای عظیم تعطیلات ، معاملات دیگری نیز در طول ماه یافت می شود. قبل از اینکه بیرون بروید و شروع به خرید کنید، در اینجا لیستی از بهترین چیزهایی که می توانید در ماه نوامبر خریداری کنید، آمده است.

بهترین-خرید-ها-در-ماه-نوامبر-5

لوازم خانگی
به طور معمول ما آموخته ایم که فصل خرید لوازم خانگی در ماه سپتامبر و اکتبر است، هنگامی که مدل های جدید منتشر می شوند. با توجه به اطلاعات ما، با این حال، برخی از بهترین فروش سال گذشته در این دسته در ماه نوامبر اتفاق افتاد. اکنون زمان برای به روز رسانی لوازم خانگی خود با فروش مورد انتظار در سراسر خرده فروشان مختلف است. سال گذشته، سیرز فروش عظیمی در لوازم خانگی Kenmore داشت که با نقاط SYWR انباشته شده بود. لئو یک معامله باورنکردنی را با تولید کوپن 10٪ خود (با تخفیف 500 دلار) انجام داد و بیش از 18000 نفر از آن استفاده کردند.

بهترین-خرید-ها-در-ماه-نوامبر-3

محصولات اپل
اپل اخیرا مدل جدید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خود را به نمایش گذاشته است، معمولا معرفی محصولات جدید اپل در پاییز انجام می شود. اگر شما نمیتوانید برچسب قیمت سنگین را بپردازید، روشهای زیادی برای تامین مالی آیفون شما وجود دارد. پیش بینی واقعی برای آیفون X است که در 11/3 افت می کند و از $ 1،000 شروع می شود. با این حال، شما می توانید آن را با 50 دلار با برنامه ارتقاء آیفون به طوری که با فروشگاه اپل خود و یا شرکت های بی سیم چک کنید. اپل ساعتهای زیادی را با قیمت 200 (50 دلار تخفیف) در سال برای فروش عرضه کرد و انتظار می رود قیمت ها در سال جاری با معرفی Series Watch Series 3 بیشتر شود.

بهترین-خرید-ها-در-ماه-نوامبر-2

تبلت
اگر شما یک تبلت در لیست خرید تعطیلات خود داشته باشید، بسیار خوش شانس هستید! این ماه مناسب برای خرید تبلت است. سال گذشته تارگت iPad Air 2 128GB را برای 374 دلار و iPad Air 32GB را با 274 دلار عرضه کرد. همچنین Best Buy اپل آی پد مینی 128GB برای 375 دلار و Microsoft Surface Pro 4 را با 599 دلار به فروش رساند. هشدار معاملاتی در مورد Slickdeals را برای مدل مورد نظرتان تنظیم کنید و بلافاصله پس از اینکه یک معامله مطابق با معیارهای جستجوی شما ارسال شد، بلافاصله مطلع خواهید شد.

بهترین-خرید-ها-در-ماه-نوامبر-6

پوشاک
تعجب می کنید که این زمان خوبی برای به روز رسانی کمد لباس است؟ تقویم خود را برای دوشنبه سایبر علامت گذاری کنید و لپ تاپ ها و کارت های اعتباری خود را آماده کنید. خرده فروشان تمایل دارند کدهای کوپن برای پس انداز اضافی در زمینه پوشاک، کفش و لوازم جانبی ارائه دهند. ما چند مورد اضافی 30٪ تخفیف در Nordstrom Rack، 50٪ تخفیف اضافی در Lucky Branding Jeans و 15٪ تخفیف در پاتاگونیا مشاهده کردیم. در حالی که بعضی از اصلاحات هنوز هم با مارک های خاصی اعمال می شوند، اغلب این کدها برای دوشنبه سایبر فعال هستند.

نوامبر

تلویزیون
جمعه سیاه به طور سنتی پایین ترین قیمت تلویزیون را ارائه می دهد و امسال هیچ تفاوتی ندارد. خرده فروشان معمولا قبل از جمعه سیاه صبر می کنند تا موارد خاصی را به اشتراک بگذارند، اما ما از سال های گذشته می دانیم که Best Buy یک تلوزیون 49 اینچی Toshiba 4K Smart LED HDTV با Chromecast را فقط برای 200 دلار ارائه می دهد. تارگت همچنین HDTV 55 اینچ TCL 4K HD Roku Smart LED HD را برای 339 دلار برای فروش عرضه کرده.

بهترین-خرید-ها-در-ماه-نوامبر-7

کنسول و بازی های کامپیوتری
گیمرها می توانند از آن لذت ببرند؛ زیرا در کنسول های بازی و بازی های ویدئویی صرفه جویی می کنند. Toys R Us نسخه نینتندو 3DS سوپر ماریو را تنها با 100 دلار عرضه کرد. تارگت 500GB Xbox One S Battlefield 1 Bundle را فقط برای 250 دلار ارائه کرد و حتی با کارت هدیه 40 دلاری Target نیز عرضه شد. در همین سال، Kohl کنسول Xbox One را برای 189.99 دلار به اضافه 45 دلار بن خرید Kohl به فروش گذاشت. از لحاظ بازی ها، Walmart دارای 25 گیگابایت بسته ی گیتار قهرمان زنده بود و امسال انتظار می رود بازی های مشابه یا بهتر در رده ی بازی قرار گیرد.