از خارج بدون واسطه و مستقیم خرید کنید!
از خارج بدون واسطه و مستقیم خرید کنید!Reviewed by مدیر سایت on Feb 16Rating: 4.0

همواره یکی از دغدغه ها هنگام خرید برند و اصل بودن کالا مطرح هست . اینکه مشتری بابت هزینه که پرداخت می کند بتواند کالای اصل و برند با خیال راحت بخرد.

گروه چیپ سفر سعی کرده است این مهم را برای مشتریان عزیز فراهم کند تا بتوانند کالای خود را اصل و دست اول از سایت های خارجی خریداری کنند.

در ادامه به معرفی 2 برند ایتالیایی که ظرافت و کلاس فقط کمی از عباراتی است که به ذهن ما می رسد معرفی می کنیم.

معرفی برند ایتالیایی گوچی (Gucci) :

بنیانگذار برند گوچی ( به ایتالیایی : Gucci) یک تاجر ایتالیایی بنام «گوچیو گوچی» می باشد که در سال 1921 در شهر فلورانس ، ایتالیا تاسیس شد.

داستان تاسیس این برند از آنجایی شروع شد که گوچی مدتی در یک هتل کار می کرد. مسافران چمدان های لوکسی همراه خود حمل میکردن در آنجا مجذوب این چمدان ها شد. بنابراین تصمیم گرفت با سازنده‌ی این چمدان‌ها ملاقاتی داشته باشد. سپس به محل تولد خود برگشت و فروشگاهی از محصولات چرم در آنجا تأسیس کرد.

brand-gucci

برند گوچی بر اساس اطلاعات موسسه اینتربند، به مقام 41 در جدول 100 نام تجاری برتر صعود کرد. همچنین در سال 2013 به ارزش 12 میلیارد دلار رسید و به عنوان 38 امین برند موفق جهان انتخاب شد. این برند از لحاظ درآمد رتبه‌ی نخست را در میان برندهای ایتالیایی دارد. هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، ‌اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند. از سال 1971 با چند کمپانی اتومبیل شروع به همکاری کرد و به تولید تودوزی‌های اتومبیل‌ها پرداخت و به عنوان برند گوچی حرف G را در پشت صندلی‌ها حک کرد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد.

معرفی برند دی اند جی (Dolce&Gabbana) :

دولچه اند گابانا، (به ایتالیایی: Dolce & Gabbana) شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۸۵ توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد.

داستان تاسیس این برند از آنجایی شروع شد که دومنیکو دلچه و استفانو گابانا برای اولین بار در سال 1980به عنوان دستیار در یک کارگاه هنری در میلان ایتالیا همدیگر را ملاقات کردند و از سال 1982 همکاری با یکدیگر را آغاز کردند. دولچه و گابانا طراحی های خود را از شخصیت های فیلم ها الهام میگیرد.

dolce-gabbana

این دو فرد لباس‌هایی را برای مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور طراحی می‌کنند.

شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک خط و سیاست‌های خود دنبال می‌نمایند. این دو برند، عبارتند از :

  • دولچه اند گابانا : Dolce&Gabbana که برند رسمی‌تری است و به کالاهای لوکس و گرانقیمت اختصاص دارد و علاوه بر لباس،‌ به تولید و فروش لباس شنا،‌ عینک آفتابی،‌ عطر و کیف نیز عرضه می‌کند.
  • دی اند جی : D&G که غیررسمی‌تر است و در طراحی و تولید لباس‌هایش به گرایشات فصلی توجه دارد و جوانان محصولات این برند را بیشتر می‌پسندند و از آن بیشتر خرید می کنند.

علاوه بر این دو،‌ برند D&G Junior به تولید محصولات برای کودکان زیر 11 سال می‌پردازد.

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت آمازون هم برند محبوب ایتالیایی خودتون پیدا کنید و نسبت به خرید آن از طریق ما اقدام نمائید.