ثبت نام آزمون آیلتس
ثبت نام آزمون آیلتسReviewed by مدیر سایت on Nov 26Rating:

آزمون (IELTS (International English Language System در دو نوع Academic و General training برگزار میشود و داوطلبان باید براساس شروط مقرر شده توسط موسسه یا دانشگاه پذیرش کننده، یکی از این دو نوع آزمون را بنا به نیاز خود انتخاب نمایند. آزمون آیلتس آکادمیک برای ارزیابی توانایی و آمادگی زبان داوطلب برای ادامه تحصیل و آموزش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد و کسب نمره مورد نظر موسسه یا دانشگاه پذیرش کننده، برای داوطلب الزامی است. آزمون آیلتس جنرال برای داوطلبانی که به منظور تکمیل تحصیلات تکمیلی متوسطه، به عهده گرفتن شغل، کار آفرینی و تجارت و یا مهاجرت قصد سفر به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، مناسب می باشد و کسب نمره مورد نظر در این آزمون برای داوطلب الزامی است. ثبت نام آزمون آیلتس

 برای ثبت نام آزمون آیلتس به صورت آنلاین این مراحل را طی نمایید.

  • بررسی کنید که در چه نوع آزمون آیلتس (آکادمیک یا جنرال) شرکت کنید.
  • مرکز آزمون (سنتر) خود را مشخص نمایید.
  • با ورود به سایت اطلاعات مراکز آزمون اطلاعات لازم برای ثبت نام در وب سایت مرکز مورد نظر را به دست آورده و کلیه مراحل ثبت نام تا مرحله پرداخت آنلاین را طی نمایید.

 

نکات مهم ثبت نام آزمون آیلتس

 

  1. انتخاب تاریخ و محل برگزاری آزمون: شما باید تاریخ و محل برگزاری آزمون را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تاریخ و محل برگزاری آزمون ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد و برای ثبت نام در آزمون، باید از طریق سایت یا مراکز مجاز آیلتس، با توجه به تاریخ و محل مورد نظر، ثبت نام کنید.
  2. پرداخت هزینه ثبت نام: برای ثبت نام در آزمون آیلتس، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. شما می‌توانید هزینه ثبت نام را به صورت آنلاین با کارت اعتباری یا از طریق بانک پرداخت کنید. همچنین می‌توانید هزینه ثبت نام را نیز به صورت نقدی در مراکز مجاز آیلتس پرداخت کنید.
  3. ارسال مدارک: پس از پرداخت هزینه ثبت نام، باید مدارک خود را به مرکز آیلتس ارسال کنید. مدارک مورد نیاز شامل پاسپورت و مدارک دیگری است که ممکن است بسته به شرایط مختلف مراکز آیلتس متفاوت باشد.

 

اطلاعات مورد نیاز جهت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آیلتس IELTS

  1. لینک سایت مورد نظر برای انجام ثبت نام
  2. نام کاربری و کلمه عبور (در صورت نیاز)
  3. نوع آزمون (آکادمیک یا جنرال)
  4. تاریخ و سنتر آزمون
  5. اسکن کپی گذرنامه
  6. اسکن عکس در اندازه گذرنامه
  7. طی کردن کلیه مراحل ثبت نام تا مرحله پرداخت و تهیه اسکرین شات (screen shot) از تمام صفحات

 

روش های پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون آیلتس

 

  1. پرداخت آنلاین با کارت اعتباری: با ورود به سایت رسمی آیلتس و ثبت نام، می‌توانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین، هزینه ثبت نام خود را با استفاده از کارت اعتباری پرداخت کنید. در این روش، پرداخت هزینه ثبت نام به صورت آنی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
  2. پرداخت از طریق بانک: برای پرداخت هزینه ثبت نام، می‌توانید به یکی از شعب بانکی معتبر مراجعه کنید و با داشتن شناسه ثبت نام خود، هزینه را پرداخت کنید. پس از پرداخت، باید رسید پرداخت خود را به مرکز آیلتس ارسال کنید.
  3. پرداخت نقدی: برخی از مراکز آیلتس، امکان پرداخت هزینه ثبت نام به صورت نقدی را نیز فراهم می‌کنند. در این روش، پس از ثبت نام، باید به مرکز آیلتس مراجعه کرده و هزینه ثبت نام خود را به صورت نقدی پرداخت کنید.

در هر صورت، پس از پرداخت هزینه ثبت نام، باید رسید پرداخت خود را نگهداری کنید و در صورت نیاز به مراجعه به مرکز آیلتس، آن را به همراه داشته باشید.

 

هزینه کل محاسبه شده را در این فرم ، در قسمت وجه ریالی محاسبه شده وارد کنید.

محاسبه مبلغ قابل پرداخت ریالی

  • قیمت: 0 ریال

ثبت نام آزمون آیلتس

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Max. file size: 64 MB.
    • 0 ریال