پرداخت بدهی با استفاده از eBay
پرداخت بدهی با استفاده از eBayReviewed by ananayis on Nov 1Rating: 4.5پرداخت بدهی با استفاده از eBayفروش در eBay می تواند یک سرگرمی جالب باشد، اما برای یک زن و شوهر این کار به معنای پرداخت 77 هزار دلار وام های دانشجویی در تنها سه سال است. کیت و شوهرش جاش یک کوه بدهی را با استفاده از اصول دیو رامزی، eBay و نظم و انضباط پرداخت کردند. وام های کیت از سال 2008 و وام های شوهرش جاش از سال 2005 باقی مانده بودند.

فروش در eBay می تواند یک سرگرمی جالب باشد، اما برای یک زن و شوهر این کار به معنای پرداخت بدهی 77 هزار دلار وام های دانشجویی در تنها سه سال است. کیت و شوهرش جاش یک کوه بدهی را با استفاده از اصول دیو رامزی، eBay و نظم و انضباط پرداخت کردند. وام های کیت از سال 2008 و وام های شوهرش جاش از سال 2005 باقی مانده بودند.
آنها شروع به پرداخت بدهی های خود در ماه اوت 2014 کردند. اگر شما در معرض کوهی از بدهی هستید، این اطلاعات مطمئنا به شما الهام می بخشد و همچنین به شما نشان می دهد که eBay می تواند کوه ها را جابه جا کند. در زیر مصاحبه کیت را می خوانید.

شما در کالج تحصیل کردید، چه درجه ای کسب کردید و مدت زمان تحصیلتان چه مقدار بود؟
جاش به کالج کریستنیمم در Front Royal رفت و من در دانشگاه کاتولیک در واشنگتن دی سی شرکت کردم. جاش بعد از اولین سال خود به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کرد و بعد از اولین سال من پس از اینکه متوجه شدم، تنها 100000 دلار فقط برای به دست آوردن مدرک کارشناسی اگر آنجا ادامه تحصیل بدهم، بدهکار خواهم شد، آنجا را ترک کردم. ما هر دو به خانه بازگشتیم و در کالج جامعه Onondaga (OCC) در Syracuse نیویورک ادامه تحصیل دادیم.
جاش در رشته حقوق جنایی تحصیل کرد و همزمان در مقطع دبیرستان در یک دبیرستان محلی کاتولیک به تدریس تمام وقت لاتین پرداخت. او مسیر تحصیل خود را تغییر داد هنگامی که تصمیم گرفت که می خواهد به شغل آموزش ادامه دهد و مدرک کارشناسی خود را در دانشگاه سیراکیوز به پایان رساند و تمام وقت به عنوان یک معلم و نیمه وقت در Target کار می کرد.
من درجه کارشناسی را در OCC به پایان رسانده و برای یک ترم به سیراکوس رفتم. من بعد از پذیرش در برنامه دستیار درمانگر فیزیکی در پاییز سال 2011 به OCC برگشتم. ما هر دو در بهار 2013 فارغ التحصیل شدیم و همان تابستان ازدواج کردیم و از میزان بدهی هایمان که به طور مجموع متحمل شده بود اطلاعی نداشتیم.

مقادیر اصلی وام دانشجویی شما چه مقدار بود؟
77،000 دلار برای چندین وام کوچکتر برای آموزش های هر دوی ما.

چه احساسی داشتید هنگامی که با این حجم از بدهی روبرو شدید؟
اوضاع مالی ما در اولین سال ازدواج وحشتناک بود. ما بودجه ای نداشتیم و هنوز به بدهی زمان دانشجوییمان نگاه نکرده بودیم. ما هر دو تمام وقت کار می کردیم، جاش معلم بود و من به عنوان یک PTA در یک کلینیک سرپایی محلی کار می کردم. وقتی ما متوجه شدیم که خانواده ما از 2 تا 3 در حال گسترش است، جاش شروع به جستجوی شغل هایی کرد که به او اجازه می داد از خانواده ی ما حمایت کند. ما هر دو از ساحل شرقی هستیم، به طوری که او در ابتدا جستجو خود را در آن منطقه از ایالات متحده متمرکز کرد اما زمانی که یک فرصت عالی خود را در مینیاپولیس نشان داد، ما تصمیم گرفتیم که برای کار به غرب برویم. من در آن زمان هفت و نیم ماه باردار بودم و سخت بود که از خانواده و دوستان دل بکنم، کاری را که دوست داشتم ترک کنم و به جایی که هیچ کس را نمی شناختیم، مهاجرت کنم.
من تصمیم گرفتم که می خواهم یک مادر خانه دار بمانم و از آنجایی که تولد دخترم خیلی نزدیک بود، وقتی به مینه سوتا رسیدیم، به دنبال کار نبودم. بعد از هفته اول، کل آپارتمان را آماده کرده بودم و خسته شدم چون زمان آزاد زيادي نداشتم. من چند صورت حساب را برای وام دانشجویی دریافت کردم و دیدم که چقدر ما در واقع بدهکار هستیم.
بعد از یک روز تماس های تلفنی، انتظار کشیدن و تحقیق در کامپیوتر، یک لیست از بدهی ها را جمع آوری کردم. ما حدود شش هزار دلار در کارت اعتباری، هفت هزار برای وام خودرو و هفتاد و هفت هزار دلار برای وام های دانشجویی بدهکار بودیم! شوهر من نمی دانست چه اتفاقی افتاده وقتی که او همان شب به خانه آمد و با یک همسر وحشت زده روبرو شد.
من او را در میز آشپزخانه نشاندم و به او دفترچه ای که من آن روز پر کرده بودم، بدهی ها، مبلغ، وام دهندگان، نرخ بهره و میزان کل بدهی های ما را نشان می داد، نشان دادم. این کشف ما را بسیار مضطرب کرد. یکی از مشکلات اصلی این بود که ما را متقاعد کرده بودند، آموزش عالی منجر به ثبات مالی برای خود و فرزندان ما می شود. من می دانستم که باید عادت های مالی مان را عوض کنیم و درآمدمان را افزایش دهیم تا پرداخت بدهی زودتر تمام شود.

پرداخت-بدهی-با-استفاده-از-ایبی-2

چگونه در eBay شروع به فروش کردید؟ چه چیزی باعث تصمیم گیری برای استفاده از پول eBay برای پرداخت بدهی ها شد؟
چند سال پیش یک کتاب توسط کارشناس مالی، دیو رامزی خوانده بودم و تصمیم گرفتم که به برنامه او نگاه کنم. برنامه او 7 مرحله پایه را مشخص می کند که هدف آن از بین بردن بدهی و ایجاد ثروت است که پایه های مالی قوی و آرامش ذهن را فراهم می کند. در ابتدا ما مجبور بودیم هزاران دلار در ماه پرداخت کنیم.
من درخواست بازپرداخت درآمد را دادم که به ما اجازه داد تا وقت بخریم و کمترین وام به سرعت پرداخت شود، که یکی دیگر از برنامه های او بود. ما توانستیم وام اول 2000 دلار را در کمتر از 2 ماه پرداخت کنیم و پس از آن درس خود را گرفتیم و خواستار انجام بیشتر بودیم. رامزی جوک های زیادی در مورد فروش کالاهای بسیار برای پرداخت بدهی ها دارد.
من شروع به فروش لباس، کفش، هدایای عروسی باز نشده، پوشک بچه، وسایل آشپزخانه کردم. من همیشه دوست داشتم خرید کنم اما هرگز فکر نکردم که مواردی را برای فروش پیدا کنم. من متوجه شدم که شهرهای دوقلو دارای تعداد زیادی از فروشگاه های محروم با قیمت های عالی، کوپن ها و روزهای فروش ستاره ای هستند، بنابراین شروع به خرید برای فروش کردم.

پرداخت بدهی

آیا از 100 درصد درآمد eBay خود برای پرداخت وام استفاده کردید؟
همانطور که کسب و کار را بهتر شد، ابتدا ابتدا وسوسه انگیز بود که از این جریان نقدی تازه دریافت شده لذت ببریم، اما ما به هدف خود متعهد شدیم و فقط از این پول برای پرداخت بدهی استفاده کردیم و به شدت به بدهی هایمان حمله کردیم. من می خواهم بگویم که من توانستم تمام این بدهی ها را تنها با eBay پرداخت کنم، اما این ترکیبی از زندگی منحصر به فرد ما، شغل تمام وقت شوهرم، چند تدریس خصوصی و چند شغل کوچک و بازاریابی بود.
eBay نقش مهمی در سفر ما به آزادی بدهی ایفا کرده است. سال گذشته شوهرم بیشتر درگیر شد و به همه چیز از منابع، عکاسی، تحقیق و حمل و نقل کمک می کرد. ما امیدواریم تا پایان سال 2017 وام های خود را به پایان برسانیم.