رزرو بلیط توسط آژانس مسافرتی
رزرو بلیط توسط آژانس مسافرتیReviewed by ananayis on Oct 8Rating: 4.5رزرو بلیط توسط آژانس مسافرتیرزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین بخش های برنامه ریزی برای سفر می باشد. در صورتی که شخصا امکان جستجو و یافتن بلیط مورد نظر خود را ندارید با مراجعه به یکی از آژانس های مسافرتی داخل یا خارج از کشور می توانید نسبت به رزرو بلیط خود اقدام کنید.

رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین بخش های برنامه ریزی برای سفر می باشد. در صورتی که شخصا امکان جستجو و یافتن بلیط مورد نظر خود را ندارید با مراجعه به یک آژانس مسافرتی در داخل یا خارج از کشور می توانید نسبت به رزرو بلیط خود اقدام کنید.

Book-an-Airline-Ticket-1

1- تمام اطلاعات سفر خود را جمع آوری کنید. با توجه به نتیجه ی تحقیقاتی که انجام داده اید، مقصد و تاریخ سفر خود را تعیین کنید، حتی اگر این شرایط انعطاف پذیر باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات پرداخت و اطلاعات شخصی خود و همکارانتان را در دست دارید. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد تمام تاریخ های تولد مسافران و شماره گذرنامه آنها را بدانید.

Book-an-Airline-Ticket-2

2- یک نماینده فروش معتبر را پیدا کنید. اگر از قبل با آژانس مسافرتی کار نکرده اید می توانید از دوستان و خانواده خود کمک بگیرید. اگر یک توصیه از شخص مطمئن دریافت نکردید، می توانید در اینترنت جستجو کنید.

Book-an-Airline-Ticket-3

3- با نماینده ی آژانس مسافرتی خود ملاقات کنید یا به صورت تلفنی با او صحبت کنید. بسته به آژانس مسافرتی، شما ممکن است بتوانید به ملاقات شخصی بروید یا ممکن است به صورت تلفنی با نماینده ی آژانس مسافرتی صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که آژانس مسافرتی شما آگاهانه، دوستانه و خدمات گرا است. آنها باید قادر به پاسخگویی به تمام سوالات شما باشند و تجربه سفرهای مشابه به سفر شما را از پیش داشته باشند.

Book-an-Airline-Ticket-4

4- اطلاعات سفر خود را به نماینده آژانس مسافرتی خود بدهید. آژانس مسافرتی خود را در جریان مقصد و تاریخ سفر خود قرار دهید. اگر مقصد های نزدیک، چندین توقف یا تاریخ مشابه، نیز برای شما قابل قبول است، اطمینان حاصل کنید که به آژانس مسافرتی این اطلاعات را داده اید.
همچنین اجازه دهید آژانس مسافرتی شما در مورد تنظیمات و اقلام مورد نیاز شما اطلاع داشته باشد. اگر شما علاقه مند به خرید امکاناتی مانند اقامت در هتل و کرایه ماشین هستید، اگر می خواهید از بیمه برخوردار باشید، یا صندلی خاصی، مانند صندلی کنار راهرو یا پنجره می خواهید، و یا اگر شما نیاز به امکانات خاص مانند صندلی چرخدار دارید، به نماینده ی آژانس مسافرتی اطلاع دهید.

Book-an-Airline-Ticket-5

5- بلیط خود را رزرو کنید. پس از اینکه شما اطلاعات و درخواست های خود را در اختیار نماینده ی آژانس قرار دادید او به شما تعدادی گزینه های پرواز را ارائه خواهد داد. بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید و رزرو بلیط خود را نهایی کنید.

آژانس مسافرتی

6- رسید و تأیید خود را دریافت کنید. نماینده آژانس مسافرتی شما احتمالا پس از تایید نهایی شما و رزرو بلیط، اطلاعات بلیط هواپیما را برای شما خواهد فرستاد. اگر مدت کوتاهی پس از رزرو یک ایمیل دریافت نکردید، با نماینده مسافرتی خود تماس بگیرید. اگر شما دسترسی به ایمیل ندارید، ممکن است بتوانید درخواست و تایید شما را به صورت کپی درخواست کنید.