خرید بلیط هواپیما از سایت cheapoair

برای خرید بلیط هواپیما ابتدا وارد سایت www.cheapoair.com شوید.

خرید بلیط هواپیما

در اولین گام خرید بلیط هواپیما نوع سفر خود را از قسمت مشخص شده تعیین کنید: یک طرفه (One Way)، رفت و برگشت یا دوطرفه (Round Trip) و چند سفره (Multiple Cities)

cheapoair-tickets1

پس از آن در فیلد (From) که در تصویر زیر مشخص شده مقصد سفر را تعیین می شود:

cheapoair-tickets2

در قسمت (To) مقصد سفر را تعیین می شود:

cheapoair-tickets3

خرید بلیط هواپیما

در فیلد تاریخ رفت (Depart) تاریخ سفر تعیین می شود:

cheapoair-tickets4

و در قسمت تاریخ برگشت (در صورتی که سفر به صورت رفت و برگشت باشد این فیلد فعال میشود و در غیر این صورت این فیلد نمایش داده نمی شود.) (Return) تاریخ برگشت مشخص می شود:

cheapoair-tickets5

در مرحله بعد تعداد مسافران تعیین می شود. بزرگسال (Adults)، کودک (Seniors)، خردسال (Children)

cheapoair-tickets6

در فیلد بعدی نیز کلاس (Class) (مقادیر این فیلد عبارتند از: Coach(مربی)، Premium Economy (اقتصادی اولیه)، Business (تجاری) و First (درجه یک)) پرواز تعیین می شود:

cheapoair-tickets7

توجه کنید که با کلید برروی گزینه (More Options) انتخاب های بیشتری برای خرید بلیط هواپیما در اختیار قرار می گیرد که با توجه به نوع سفر این موارد متغیر است. برای مثال در سفرهای یک طرفه شرکت هواپیمایی که ترجیح داده می شود قابل انتخاب است. در ضمن با تیک زدن گزینه مشخص شده می توان انتخاب را به پروازهای مستقیم محدود کرد. این گزینه ها برای هر مورد در زیر آورده شده است:

cheapoair-tickets8

در پروازهای دو طرفه انتخاب های اضافه همانند پروازهای یک طرفه است با این تفاوت که گزینه ای اضافه شده و آن امکان بازگشت از شهری دیگر است:

cheapoair-tickets9

در پروازهای چند شهری می بایستی چند پرواز را انتخاب کرد که مقصد هر پرواز مبدا پرواز بعدی است که در شکل زیر نشان داده شده است در ضمن با انتخاب گزینه افزودن پرواز (Add Flight) میتوان تعداد شهرها و پروازها را افزایش داد:

cheapoair-tickets10

در پایان با انتخاب گزینه (Search Now) پروازهای ممکن به خرید بلیط هواپیما نمایش در می آید که صفحه ای مشابه صفحه زیر است:

cheapoair-tickets11

 

در اینجا پرواز مناسب با سلیقه خود را انتخاب می کنید و با زدن دکمه (SELECT) برای پرواز مد نظر به صفحه بعد می رویم که به شکل زیر است (به علت طولانی بودن تصویر هر بخش جداگانه توضیح داده می شود):

cheapoair-tickets19

در این بخش جزئیات پرواز نشان داده می شود. از جمله تاریخ پرواز، ساعت پرواز، شماره پرواز، مقصد و مبدا پرواز، مدت زمان پرواز و مواردی از این دست.

cheapoair-tickets20

در قسمت بالا مشخصات نام و مشخصات فرد مسافر و همراهان او وارد می شود. در قسمت های اضافه این بخش می توان مواردی از قبیل ترجیح مکان صندلی، نوع پذیرایی هواپیما و خدمات ویژه را تعیین کرد.

cheapoair-tickets21

این قسمت برای خدمات اضافه حفاظتی پرواز است از جمله بیمه کردن بار، دریافت جریمه در صورت تاخیر پرواز، لغو پرواز و مواردی از این دست.

در این بخش نیز هزینه سفر به همراه جزئیات آن آورده شده است از جمله قیمت بلیط، مالیات، تخفیفات و غیره.

و در این قسمت از روند خرید بلیط هواپیما اطلاعات پرداخت هزینه تکمیل می شود. از جمله نوع پرداخت، شماره کارت، نام صاحب کارت، سال و ماه انقضا و شماره تایید کارت را وارد کنید. در ضمن در صورتی بخواهید هزینه را از دو کارت مجزا پرداخت کنید با انتخاب گزینه اختیاری (Pay with two credit cards) این امکان برای شما ایجاد می شود.

و در این قسمت اطلاعات صاحب کارت برای تماس های بعدی وارد می شود از جمله آدرس، شماره تلفن و ایمیل.

cheapoair-tickets18

در این بخش مروری بر اطلاعات پرواز و قوانین انجام میشود.
پس از این قسمت مراحل خرید بلیط هواپیما به پایان می رسد و با انتخاب گزینه Book که در تصویر بالا نشان داده شده است خرید خود را کامل کنید.

کلمات کلیدی :

پی پال,پی پل ,ویزا کارت ,وقت سفارت ,خريد از آمازون ,پرداخت ارزي ,پرداخت دلاري