جمعه سیاه 2017 چه بخریم؟
جمعه سیاه 2017 چه بخریم؟Reviewed by ananayis on Oct 23Rating: 4.5جمعه سیاه 2017 چه بخریم؟در حالی که می توانید برای اغلب موارد در جمعه سیاه صرفه جویی کنید، ما چند مورد که حداکثر صرفه جویی را ارائه می دهند یا از دیدگاه زمانبندی مناسب هستند را شناسایی کرده ایم.

در حالی که در جمعه سیاه می توانید محصولات تخفیف خورده مناسبی پیدا کنید، ما چند مورد که حداکثر صرفه جویی را ارائه می دهند یا از دیدگاه زمانبندی مناسب این فصل هستند را شناسایی کرده ایم و پیشنهاد می کنیم در جمعه سیاه 2017 روی این دسته بندی تمرکز داشته باشید. در حالی که شما ممکن است 10 دلار در لباس یا اسباب بازی صرفه جویی کنید، صرفه جویی در لپ تاپ ها ممکن است بیش از 200 دلار باشد یا بر روی یک تلویزیون بزرگ و صفحه نمایش، پس انداز ممکن است بیشتر از 1000 دلار باشد. برای خرید جمعه سیاه 2017 بهتر است از فروشگاه های معتبری مانند آمازون و eBay بازدید کنید.

جمعه سیاه 2017

1- تلویزیون و صفحه نمایش
اولویت اول باید انتخاب مواردی باشد که به شما کمک می کند تا پول بیشتری ذخیره کنید. معاملاتی را انتخاب کنید که برای تلویزیون های بزرگ و صفحه نمایش های گران قیمت یک فرصت عالی برای صرفه جویی بیش از چند صد دلار است. برای تلویزیون های صفحه نمایش بزرگ (مانند 65 اینچ یا بیشتر)، صرفه جویی متوسط می تواند بیش از 500 دلار یا حتی می تواند تا 800 دلار یا 1000 دلار در مقایسه با قیمت لیست باشد. برای  تلویزیون های 4K ، متوسط این تخفیف ها می توانند از 300 تا 500 دلار یا بیشتر باشد.

در-جمعه-سیاه-چه-بخریم-1

2- لپ تاپ
به طور سنتی لپ تاپ ها تبدیل به یکی از آگهی های تبلیغاتی روز جمعه سیاه شده اند. در چند سال گذشته، ما شاهد یک تغییر سلیقه عمومی از ویندوز به مک هستیم. در حالی که تقریبا تمام معاملات فوق العاده برای لپ تاپ هایی با سیستم عامل ویندوز هستند که صرفه جویی قابل توجهی دارند، و تخفیف در لپ تاپ های MacBook Pro محدود است، اما هنوز هم برخی از فروشگاه ها ممکن است در این زمان بهترین قیمت خود را ارائه دهند.

در-جمعه-سیاه-چه-بخریم-5

3- کنسول و بازی های کامپیوتری
جمعه سیاه زمانی است که مایکروسافت، سونی یا نینتندو کنسول یا بازی جدیدی عرضه می کنند. بسیاری از فروشگاه ها کارت های هدیه رایگان روی کنسول های تخفیف خورده ارائه می دهند و یا بازی های رایگان همراه با کنسول ارسال می کنند.

در-جمعه-سیاه-چه-بخریم-7

4- گجت های الکترونیکی
هر ساله، در این روزها گجت های جدیدی به بازار ارائه می شوند. ابزارهای محبوب گذشته در این فصل شامل Nest، Fitbit، Amazon Echo و iPhone، Samsung Galaxy و سایر گوشی های هوشمند می شوند. مورد دلخواه امسال ممکن است شامل Google Mini و Apple iPhone X باشد.

در-جمعه-سیاه-چه-بخریم-2

5- لوازم خانه و آشپزخانه کوچک
فروشگاه هایی مانند Macy’s، Kohl’s، JCPenney حتی با 5 دلار لوازم آشپزخانه کوچک عرضه می کنند.

در-جمعه-سیاه-چه-بخریم-4

6- اسباب بازی
جمعه سیاه 2017 بهترین زمان سال برای خرید اسباب بازی هایی است که شما می خواهید به در کریسمس و یا اوقات دیگر به بچه ها هدیه بدهید. فروشگاه های برتر در حال حاضر لیست اسباب بازی های خود را منتشر کرده اند.

در-جمعه-سیاه-چه-بخریم-3

7- پوشاک
شما می توانید لباس های رسمی، لباس هایی برای استفاده روزانه و لباس های مناسب فصل را در جمعه سیاه 2017 با قیمت عالی خریداری کنید.