تهیه تبلت مناسب برای کودکان از آمازون
تهیه تبلت مناسب برای کودکان از آمازونReviewed by مدیر سایت on May 15Rating: 4.0خرید تبلت برای کودکان از آمازون

فروشگاه اینترنتی آمازون نوعی تبلت به بازار عرضه کرده است که هم برای والدین و هم برای کودکان دارای مزیت بالایی است. این تبلت که  Fire Kids Edition نام دارد، یک دسته بندی مناسب برای هر آن چیزی است که برای کودکان می‌تواند مفید باشد. این تبلت با فهرستی شامل ۸۰۰۰ کتاب و ۴۰۰۰۰۰ وب‌سایت لیست سفید در اختیار استفاده کنندگان کودک و نوجوان قرار گرفته است.
 تبلت آمازون برای کودکان
مزیت دیگر این تبلت قسمت نظارتی مربوط به والدین است. این قسمت دسترسی برای والدین فراهم کرده است که آماری از کارکرد فرزندشان را در تبلت نظاره گر باشند. در واقع می‌توانند بررسی کنند که کودکشان چند صفحه مطالعه کرده است، چقدر از زمانشان را صرف دیدن ویدئو کردند و چقدر بازی کرده اند. به این ترتیب علاه بر این که کودک از کار با تبلت لذت می‌برد برای والدین نیز بسیار مفید فایده است. این قسمت با نام Parent Dashboard معروف است.

tablets-amazon
 به گفته آمازون این راهکار نظارتی والدین درخواستی بوده است که والدین مطرح کرده بودند. علاوه بر آن یک قسمتی با نام Discussion Cards قرار داده است. که در این کارت‌ها مختصری در مورد اینکه این بازی ها و اپلیکشن ها در مورد چه موضوعاتی است را ببینید و همچنین نظر والدین دیگر را در مورد مجموعه ها و بسته های این تبلت ببینید و به این ترتیب راهکار مناسب برای در دست داشتن ابزار کاربردی برای کودکان باشد.

برای تهیه این تبلت و سایر تبلت‌های آمازون می‌توانید به بخش تبلت آمازون مراجعه کنید. برای پرداخت هزینه تبلت از ایران هم کافی است مشخصات و لینک مورد نظر تبلت را در فرم ثبت نام ارزان سفر وارد کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.