اطلاعاتی در مورد ارز، طلا و نفت پس از حوادث تروریستی اخیر
اطلاعاتی در مورد ارز، طلا و نفت پس از حوادث تروریستی اخیرReviewed by مدیر سایت on Jun 10Rating: 4.0

همشهری آنلاین گزارشی از تغییرات ارز پس از حادثه تروریستی چهارشنبه ارائه داده است.این گزارش اشاره دارد که تغییرات چندان محسوسی در روند بازار ارز و سکه اتفاق نیافتاده است. همچنین به روند آرام بازار طلا و سکه در هفته جاری اشاره داشته است.

در بازار آزاد ارز تهران قيمت فروش نقدي هر دلار آمريكا در روز چهارشنبه به میزان  8 تومان افزایش قيمت داشته است. در روز پنجشنبه نیز باز هم روند نزولي پيدا كرد. بازار سكه هم آرام بود و تنش قيمتي نداشت.

نوسانات ارز در خرداد 96این گزارش همچنین به كاهش قيمت طلا پس از انتخابات انگليس در جهان اشاره دارد و نرخ جهاني طلا كه از ابتداي خرداد ماه روندي افزايشی را در پيش گرفته بود را در روز گذشته در نخستين واكنش به انتخابات پارلمانی انگليس با سقوط قیمت معرفی کرده است.در حالی که تعدادی از کارشناسان فدرال رزر و آمريكا مي‌تواند تأثير مهمي برروند نوسانات نرخ ارز و قيمت جهاني طلا داشته باشند ، برخي مؤسسات جهاني پيش‌بيني كرده‌اند قيمت هر اونس طلا تا پايان سال 2017 ميلادي به بيش از 1350 دلارخواهد رسيد.

 طلا در خرداد 96

قيمت ‌نفت هم روند کاهشی داشته است و قيمت جهانی نفت كه نسبت به ابتدای خرداد ماه با كاهش 4 دلاری روبرو بوده است،متاثر از اتفاقات سياسی و البته تصميم بازيگران اصلی خود در دو سمت عرضه و تقاضاست .

همشهری آنلاین نوشت قيمت نفت برنت دريای شمال در روز پنجشنبه به كمتر از 48 دلار به ازای هر بشكه رسيد. تحليلگرا نمي‌گويند بازار با مازاد عرضه مواجه است و ذخاير استراتژيك نفتی آمريكا افزايش يافته است.

نفت در خرداد 96

منبع: همشهری آنلاین