پیشبینی در مورد جمعه سیاه 2017
پیشبینی در مورد جمعه سیاه 2017Reviewed by ananayis on Oct 24Rating: 4.5پیشبینی جمعه سیاه 2017جمعه سیاه امسال، 24 نوامبر 2017 است، اما معاملات پیش از آن شروع به کار خواهند کرد. در سال های قبل، شکرگذاری آغاز رسمی جمعه سیاه بود، اما در سال 2017 فروش حتی زودتر آغاز خواهد شد و این بدان معنی است که شانس خرید و صرفه جویی در هزینه ها برای همه وجود دارد.

جمعه سیاه امسال، 24 نوامبر 2017 است، اما معاملات پیش از آن شروع به کار خواهند کرد. در سال های قبل، شکرگذاری آغاز رسمی جمعه سیاه بود، اما در سال 2017 فروش حتی زودتر آغاز خواهد شد و این بدان معنی است که شانس خرید و صرفه جویی در هزینه ها برای همه وجود دارد. قصد داریم چند پیشبینی در مورد جمعه سیاه 2017 را برای شما مطرج کنیم.

چند پیشبینی در مورد جمعه سیاه 2017

پیشبینی در مورد جمعه سیاه

1. فروش پیش از جمعه سیاه 1 نوامبر آغاز خواهد شد، اما شما باید دو هفته قبل از خرید صبر کنید.
مانند هر سال، آمازون احتمالا اولین تخفیف روز جمعه خود را در ماه نوامبر عرضه می کند. در حالی که آمازون در اوایل ماه نوامبر چند معاملات جالب ارائه می دهد، ما به شدت توصیه می کنیم تا اواسط ماه نوامبر صبر کنید که فروش بهتر جمعه قبل از ماه ژوئن آغاز شود. سال گذشته این فروش در تاریخ 12 نوامبر صورت گرفت. در سال 2017، انتظار می رود این رویداد در روز شنبه 11 نوامبر برگزار شود و به عنوان اولین پیش نمایش واقعی آنچه که در جمعه سیاه انتظار می رود، عمل می کند.

پیشبینی-جمعه-سیاه-2017-1

2. چهارشنبه، 22 نوامبر 2017 آماده باشید.
همان طور که در بالا ذکر شد، پیش فروش جمعه سیاه شروع می شود. اکثر آنها فقط سر و صدا هستند، اما شب چهارشنبه (احتمالا 9 شب )قبل از روز شکرگذاری یک روز برای قرار دادن در تقویم خود است. در حالی که روز جمعه سیاه و شکرگزاری اساسا در سال های اخیر به یک روز خرید انحصاری تبدیل شده است، بسیاری از فروش ها در روز چهارشنبه شروع می شود و این امر مخصوصا برای فروش آنلاین نیز صادق است. فروش روز شکرگذاری در فروشگاه در ساعت 6 صبح در فروشگاه هایی مانند Kmart آغاز خواهد شد و بسیاری دیگر پس از شام در ساعت 5 صبح شروع می شوند. یا 6 بعد از ظهر در فروشگاه هایی مانند Macy’s، Best Buy و Walmart.

پیشبینی-جمعه-سیاه-2017-5

3. هزینه های حمل و نقل بیشترین تخفیف را از بین می برند، اما می توانید از آنها اجتناب کنید
با توجه به موارد موجود در روز شکرگذاری و جمعه سیاه نسبت به قبل، حمل و نقل موضوع مهمی است. یو پی اس قبلا برنامه های خود را برای افزودن هزینه اضافی برای سفارشات فروش تعطیلات اعلام کرده است و می تواند قیمت های حمل و نقل را تحت تاثیر قرار دهد. صرف نظر از این، انتظار می رود بیشتر خرده فروشان هزینه های اضافی را بپردازند و بدین معنی است که اگر شما باید بتوانید از پرداخت هزینه های حمل و نقل کاملا اجتناب کنید. فروشگاه هایی مانند Target و Best Buy انتظار می رود که حمل و نقل رایگان را بدون حداقل میزان سفارش در طول فصل تعطیلات ارائه کنند. آمازون احتمالا حداقل خرید 25 دلار را به جای خود نگه می دارد. Walmart حداقل خرید 35 دلار نیز احتمالا باقی خواهد گذاشت،. سال گذشته، فروشگاه هایی مانند Kohl حداقل خرید 50 دلار داشتند که بدین معنی است که اگر سفارش شما ارزان باشد، باید از این فروشگاه ها اجتناب کنید. کومارت در واقع همه را شگفت زده کرد و حداقل حمل و نقل رایگان خود را منتفی کرد، که روندی است که ما انتظار داریم سایر فروشگاه ها به دنبال آن باشند.

پیشبینی-جمعه-سیاه-2017-2

4. در فروشگاه اپل خرید نکنید.
در اواخر ماه نوامبر، فروشگاه اپل یک مکان بسیار جالب برای خرید است، زمانی که یک محل قابل اتکا برای خرید در جمعه سیاه و دوشنبه سایبر است. سال گذشته اپل کارت های هدیه را در هنگام خرید چند محصول قدیمی در قیمت های خرده فروشی خود ارائه داد و انتظار می رود یک فرمت مشابه را در سال جاری دنبال کند. حتی احتمال دارد که اپل کارت های هدیه رایگان را هم ارائه کند (همانطور که در سال 2015 انجام دادند). صرف نظر از آنچه که انجام می دهند، خرده فروشان شخص ثالث از جمله Walmart، Best Buy، eBay، Amazon و Newegg مجموعه ای از معاملات بزرگ برای محصولات اپل، به ویژه MacBooks، ، تلویزیون های اپل و iPads. iPhones دارند.

پیشبینی-جمعه-سیاه-2017-3

5. بسته های بازی ویدیویی تخفیف های سنگین را به خود خواهند دید.
2017 در حال حاضر مانند سال کنسول بازی ویدئویی است، و PS4، Xbox One و Nintendo Switch همگی احتمال تخفیف دارند. از لحاظ تاریخی، تخفیف اساسی برای یک بسته نرم افزاری برای بازی های ویدئویی 50 دلار از قیمت خرده فروشی است و ما انتظار داریم که برای سال 2017 این امر صادق باشد. حتی بهتر، بسیاری از خرده فروشان، به ویژه Walmart و Target، شناخته شده هستند که کارت های هدیه ای با ارزش تا 50 دلار با بسته نرم افزاری ارائه می کنند و انتظار می رود کنسول های نینتندو با قیمت 249.99 دلار (صرفه جویی 50 دلار) در دسترس باشند، کنسول های PS4 Pro با قیمت 299.99 دلار (صرفه جویی 100 دلار) و کنسول های Xbox One X با قیمت 449.99 دلار در دسترس باشند (صرفه جویی 50 دلار). بسته ها همراه با بازی های موجود و لوازم جانبی بیشتر نیز انتظار می رود. اما برخی از فروشگاه ها ممکن است یک بازی رایگان اضافی در شرایط خاص را ارائه دهند.