رکورد فروش علی بابا در روز مجردها
رکورد فروش علی بابا در روز مجردهاReviewed by ananayis on Nov 14Rating: 4.5رکورد فروش علی بابا در روز مجردهابه گزارش بلومبرگ: گروه علی بابا در طی پنج دقیقه اول رویداد روز مجردها، یک رویداد 24 ساعته که ممکن است سرنخ هایی از سلامت اقتصاد چین و بزرگترین خرده فروش آنلاین آن باشد، مبلغ یک میلیارد دلار (6.81 میلیارد یوان) فروش داشته است.

به گزارش بلومبرگ: گروه علی بابا در طی پنج دقیقه اول رویداد روز مجردها، یک رویداد 24 ساعته که ممکن است سرنخ هایی از سلامت اقتصاد چین و بزرگترین خرده فروش آنلاین آن باشد، مبلغ یک میلیارد دلار (6.81 میلیارد یوان) فروش داشته است.

سرمایه گذاران 11 نوامبر که در رقابت با روز جمعه سیاه دوشنبه سایبر در ایالات متحده می باشد، را زیرنظر گرفته اند تا ببینند آیا علی بابا می تواند 60٪ جهش در معاملات به مبلغ 91.217 میلیارد یوان (14.32 میلیارد دلار) در سال گذشته را مدیریت کند.

غول بازرگانی تجارت الکترونیک در سال 2016 توانست چندین ستاره را به نمایش بکشاند، اسکارلت یوهانسون، بازیگر مشهور هالیوود، دیوید بکهام، ستاره مشهور ورزشی، افسانه بسکتبال کوبه بریانت و گروه پاپ رابرت در جشن روز مجردها حضور یافته و توجه بین المللی را جلب کرد. این سال علی بابا از جسی ج، ستاره پاپ انگلیسی و بازیگر برنده ی جایزه ی اسکار، نیکول کیدمن، برای افزودن به جلال و شکوه مراسم و هنرمندان گروه مردان آبی برای سرگرمی در رویداد شانگهای دعوت کرده است.

علی بابا در سال 2009 پیشگام این روز شده و از زمان شروع توسط رقبا از جمله شرکت JD.com، تعقیب شده است. روز مجردها تا حدودی به فشار سنجی از احساسات مصرف کنندگان چینی تبدیل شده است.

رکورد-فروش-علی-بابا-در-روز-مجردها-2

JD.com، شماره 1 در لیست 500 خرده فروشی اینترنت برتر 2016 چین ، در حال رشد سریعتر از علی بابا دارد، اما فروش آن کسری از درآمد علی بابا است. علی بابا در رده 500 خرده فروش برتر چین رتبه بندی نمی شود زیرا بازار های آنلاین را اداره می کند و هیچ کالایی ندارد.

آندریا چنگ، تحلیلگر eMarketer گفت: “علی بابا، رکورد فروش روز مجردها ها را در این سال شکسته است. بسیاری از مارک های خارجی در این رویداد حضور داشته، از این رویداد خرید استفاده کرده اند تا مشخصات خود را با مصرف کنندگان چینی نشان دهند.”

در این روز حدود 11،000 علامت تجاری محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند. علی بابا در حال ارائه یک سرویس واقعیت مجازی است تا چینی ها را از Macy در نیویورک و Otaku Mode توکیو خرید کنند. این برنامه زنده جریان را به سایت های خود اضافه می کند و حتی یک بازی مبتنی بر موقعیت مکانی مانند Pokemon Go به نظر می رسد.

علی بابا