دوشنبه سایبر چیست؟
دوشنبه سایبر چیست؟Reviewed by ananayis on Nov 12Rating: 4.5دوشنبه سایبر چیست؟دوشنبه سایبر 27 نوامبر 2017، اولین دوشنبه پس از شکرگزاری است. انتظار می رود این روز بزرگترین روز خرید آنلاین سال باشد. پیش بینی شده که خریداران آنلاین، 6.6 میلیارد دلار، یعنی 16.5 درصد بیشتر از سال 2016 در این روز صرف میکنند. و فروش آنلاین، 9.4 درصد افزایش یابد. پیش بینی شده که این روز به زودی جایگزین جمعه سیاه خواهد شد که فقط 5 میلیارد دلار در فروش آنلاین دریافت خواهد کرد.

دوشنبه سایبر 27 نوامبر 2017، اولین دوشنبه پس از شکرگزاری است. انتظار می رود این روز بزرگترین روز خرید آنلاین سال باشد. پیش بینی شده که خریداران آنلاین، 6.6 میلیارد دلار، یعنی 16.5 درصد بیشتر از سال 2016 در این روز صرف میکنند. و فروش آنلاین، 9.4 درصد افزایش یابد. پیش بینی شده که این روز به زودی جایگزین جمعه سیاه خواهد شد که فقط 5 میلیارد دلار در فروش آنلاین دریافت خواهد کرد.

دوشنبه سایبر بسیار محبوب است چرا که 75 درصد از خریداران در ابتدا روز دوشنبه صبح به آن جذب می شوند.
بیست و پنج درصد در طول وقت ناهار و 34 درصد در دوشنبه شب آنلاین خرید می کنند. فقط 19 درصد از فروش دوشنبه سایبر در بقیه هفته اتفاق می افتد.

دوشنبه-سایبر-چیست-3

تقریبا یک سوم مشتریان روز یک شنبه خرید سایبر را آغاز می کنند. این رخداد بیشتر و بیشتر محبوب شده است. از آنجایی که خریداران نیاز به سرعت اینترنت سریع دارند بیشتر از کامپیوتر استفاده میشد. در حال حاضر، لپ تاپ های شخصی و دستگاه های تلفن همراه به سرعت کامپیوتر کار می کنند.

دوشنبه سایبر زودتر شروع می شود، زیرا اکثر خرده فروشان آنلاین سعی می کنند زودتر از دوشنبه سایبر فروش خود را آغاز کنند. در واقع فروشگاه های برتر مانند Wal-Mart، Target و آمازون فروش هفته سایبر را در روز شکرگزاری آغاز می کنند. بهترین راه برای اطلاع از معاملات ثبت نام برای خبرنامه ایمیلی هر فروشگاه می باشد.

روند فروش سایبر دوشنبه چگونه است?
دوشنبه سایبر محبوب تر می شود در حالی که روز جمعه سیاه افول می کند. دوشنبه سایبر توسط Shop.org در سال 2005 پایه گزاری شد. هر ساله از آن زمان، برنامه های جدید تنظیم می شود که توسط آنها بیشتر و بیشتر مردم از راحتی خرید آنلاین لذت می برند.

فروش دوشنبه سایبر از سال 2009 بیش از سه برابر شده است.

دوشنبه سایبر