خرید آنلاین در فصل تعطیلات
خرید آنلاین در فصل تعطیلاتReviewed by ananayis on Nov 8Rating: 4.5خرید آنلاین در فصل تعطیلات

براساس یک نظرسنجی اینترنتی که از 2000 مصرف کننده به عمل آمد تقریبا 55 درصد از مصرف کنندگان قصد دارند بیش از نیمی از خرید تعطیلات خود را به صورت آنلاین انجام دهند و یک چهارم زمان کمتری در فروشگاه ها صرف می کنند. این نظرسنجی منحصر به فرد خرده فروشان اینترنتی از 2000 نفر از کاربران در ماه نوامبر 2017 از طریق Bizrate Insights در مورد خرید آنلاین در فصل تعطیلات انجام شده است.

خرید-آنلاین-در-فصل-تعطیلات-1

1- چه مقدار از خریدهای شما به صورت آنلاین انجام می شود؟
نشانه های جدید نشان می دهد که فصل خرید تعطیلات سال جاری بیشتر یک بازی آنلاین است تا آفلاین. در واقع 36 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بین 50 تا 74 درصد بودجه خرید تعطیلات خود را به صورت آنلاین صرف می کنند. تقریبا 19٪ می گویند که 75٪ یا بیشتر به صورت آنلاین صرف می کنند.

خرید آنلاین

2- این مقدار بیشتر یا کمتر از سال گذشته است؟
سهم خرید آنلاین در مقایسه با خرید آفلاین افزایش می یابد، این نظرسنجی نشان می دهد که 24 درصد از مصرف کنندگان می گویند که در مقایسه با سال گذشته، بخش بیشتری از بودجه خود را به صورت آنلاین صرف می کنند. 8٪ می گویند که کمتر از بودجه خود را صرف خرید آنلاین می کنند، و 64٪ می گویند هزینه خرید آنلاین و آفلاین آنها تقریبا مشابه است.

خرید-آنلاین-در-فصل-تعطیلات-3

3- چه بخشی از خرید تعطیلات آنلاین شما با آمازون خواهد بود؟
این بررسی می گوید  Amazon.com مسئول حدود 4 دلار در هر 10 دلار صرف هزینه خرید آنلاین در ایالات متحده در سال 2016 بوده است. بیش از یک چهارم مصرف کنندگان می گویند که آنها 25٪ -49٪ از بودجه تعطیلات خود را در آمازون صرف خواهند کرد.

خرید-آنلاین-در-فصل-تعطیلات-4

4- آیا شما قصد خرید محصولات در گوشی هوشمند خود را در این فصل تعطیلات دارید؟
نظرسنجی می گوید بیش از نیمی از مصرف کنندگان هنوز محصولات خود را بر روی گوشی های هوشمند خود خریداری نمی کنند. بازرگانان فرصتی برای درخواست 29 درصد از مصرف کنندگان دارند که می گویند در این فصل تعطیلات بر روی تلفن های خود خرید می کنند. تقریبا 19 درصد جمعیت نیاز به برخی از متقاعد کننده ها دارند.

خرید-آنلاین-در-فصل-تعطیلات-5

5- آیا شما به صورت آنلاین در جمعه ی سیاه خرید می کنید؟
جمعه سیاه تنها در مورد صف های طولانی در فروشگاه های فیزیکی و معاملات حضوری نیست. منابع متعدد پیش بینی یک رکورد در سال جاری برای خرید آنلاین در جمعه سیاه داشته اند. 30 درصد از مصرف کنندگان می گویند که در این روز خرید آنلاین می کنند.

خرید-آنلاین-در-فصل-تعطیلات-6

6- آخرین زمانی که شما قصد خرید کالایی برای فصل تعطیلات را دارید تا کالا به موقع به دستتان برسد، چه تاریخی است؟
اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان در هنگام تحویل در اواخر تعطیلات هیچ نگرانی خاصی ندارند. اکثر آنها خرید آنلاین خود را در دسامبر، 19 تا 6 روز قبل از کریسمس انجام می دهند.