خدمات حواله ارزی

خدمات حواله ارزی

جهت ثبت سفارش با توجه به نوع حواله ارزی به روی عکس مورد نظر کلیک کنید !


Western-money-transfer SWIFT-money-transfer

 

حواله ارزیحواله ارزی سوئیفت (SWIFT)

سوئيفت (swift) انجمن ارتباط مالی بين بانکی بين‌المللی است که از حروف اول عبارت “The Society For Worldwide Interbank Financial Telecommunication” مشتق شده است و مرکز آن در کشور بلژيک است و به صورت مؤسسه و به شکل تعاونی فعاليت میکند. حواله ارزی

از طريق سيستم سوئيفت جهاني (S.W.I.F.T) و يا ساير شبکه هاي بين‌المللي، مشتريان مي توانند ارز مورد نظر خود را به اکثر نقاط جهان و براي هر شخصي که مايل باشند ارسال نمايند، تا ذينفع به صورت مراجعه و يا از طريق برداشت، وجه مورد نظر را دريافت کند. حواله ارزی

عمليات نقل و انتقال وجوه (ارزي) با استفاده از سيستم شبکه جهاني سوئيفت (S.W.I.F.T) و رعايت ضوابط و مصوبات پولشويي انجام مي شود.

مزایای استفاده از سرویس سوئیفت

رشد چشمگیر سوئیفت به خاطر مزایای بی شمار آن می باشد من جمله :

1. استاندارد: سیستم به نحوی طرح‌ریزی شده است که با ارسال پیام از طریق شبکه سوئیفت امکان برقراری ارتباط بین رایانه‌های دو بانک و انجام کلیه مراحل حسابداری از قبیل عملیات بستانکاری و بدهکار کردن حساب‌های زیربط، تهیه صورت‌حساب و صورت مغایرت بدون دخالت نیروی انسانی امکان‌پذیر بوده و روز کاری بعد کلیه اقدام باز حساب‌های ارزی مشخص و امکان رفع مغایرت‌ها به‌طور سریع فراهم خواهد بود.
2. قابلیت اطمینان: طراحی سیستم سوئیفت به نحوی بوده که درصد اشتباه در آن بسیار اندک است و در صورتی که مشخصه پیام به‌طور صحیح و مطابق با استانداردها تنظیم نشود، سیستم از قبول آن خودداری می‌کند. سوئیفت ادعا می‌کند که در حدود 99/99 درصد قابل اطمینان است. علت وجودی این ادعا مفقود نشدن یک پیام سوئیفتی از اول تأسیس در این شبکه است. بنابراین با حجم زیاد پیام‌ها قابلیت اطمینان به سیستم نزدیک به صد در صد است.
3. امنیت: پیام‌های مبادله شده به صورت خودکار مخابره می‌شوند و متن پیام‌ها تا رسیدن به مقصد پراکنده و نامفهوم است و دسترسی به پیام‌ها توسط افراد غیرمجاز میسر نیست.
4. سرعت: سرعت انتقال پیام در سیستم سوئیفت بسیار بالا است. ارسال پیام چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد و به محض ارسال آن از طریق شبکه سوئیفت توسط آخرین امضای مجاز، بلافاصله پیام تحویل سوئیفت می‌شود.

 

حواله وسترن یونیون ( Western Union )

كمپاني WESTERN UNION در سال 1851 با هدف انتقال سريع و بدون محدوديت پول در دنيا تاسيس شد. کمپانی وسترن یونیون یک صرافی بین المللی با بیش از ۱۵۰ سال سابقه فعالیت و ۳۸۰۰۰۰ شعبه در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا ، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه انتقال سریع پول بدون نیاز به حساب بانکی و … در سراسر دنیا می باشد. این کمپانی در تمامی کشورها ( غیر از کشورهای مورد تحریم ) در بانک ها و صرافی ها شعبات زیادی دارد.

کارمزد انتقال وجه به تمامی کشورها یکسان می باشد که این کارمزد بر اساس ضریب مشخصی محاسبه میگردد. ایالات متحده آمریکا از این قانون مستثتی می باشد.

حواله ارزی

برای انتقال پول توسط وسترن یونیون نیازی به دانستن شماره حساب دریافت کننده و یا اطلاعات بانکی وی نیست. در این حالت تنها مشخصات دریافت کننده وجه و شهر محل سکونت او دریافت و اعلام میگردد. پس از در خواست شما در كوتاه ترين زمان كد امنيتي WESTERN UNION را در اختيار شما قرار مي دهيم و گيرنده پول می تواند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز Western Union و اعلام شماره رمز مربوطه و مدارک شناسایی (پاسپورت) مبلغ مورد نظر را دریافت کند.

ممکن است بخواهید برای دوستان یا آشنایان خود در خارج از کشور مبلغی را واریز کنید، اما برای ارسال با مشکل مواجه شدید، وسترن یونیون یک راه برای حل این مشکلات است. حواله ارزی

مزایای استفاده از سرویس وسترن یونیون

  • ارسال سریع و لحظه ای وجه به تمام نقاط دنیا
  • عدم نیاز به حساب بانکی جهت دریافت پول
  • امنیت بالا در انتقال وجه

کلمات کلیدی :

پی پال,پی پل ,ویزا کارت ,وقت سفارت ,خريد از آمازون ,پرداخت ارزي ,پرداخت دلاري