حواله ارزی سوئیفت -SWIFT

پرداخت ارزی

از طريق سيستم سوئيفت جهاني (S.W.I.F.T) و يا ساير شبکه هاي بين‌المللي، مشتريان مي توانند ارز مورد نظر خود را به اکثر نقاط جهان و براي هر شخصي که مايل باشند ارسال نمايند، تا ذينفع به صورت مراجعه و يا از طريق برداشت، وجه مورد نظر را دريافت کند.

عمليات نقل و انتقال وجوه (ارزي) با استفاده از سيستم شبکه جهاني سوئيفت (S.W.I.F.T) و رعايت ضوابط و مصوبات پولشويي انجام مي شود.

سوئیفت کد چیست؟

سوئیفت کد ( Swift Code ) یک نوع علامت انحصاری برای شناسایی بانک ها است.

این کد برای انتقال وجه بین بانک ها ، خصوصا انتقال وجه بین المللی و ارسال حواله ارزی استفاده می شود ، همچنین بانک ها با استفاده از بستر سوئیفت به یکدیگر پیغام می دهند.

کد سوئیفت از 8 الی 11 کاراکتر تشکیل شده است ، زمانی که کد سوئیفت 8 رقمی داده میشود منظور بانک عامل مورد نظر است و شعبه را مشخص نکرده است.

چهار کاراکتر اول کد سوئیفت: معرف کد بانک است که تنها می تواند حروف باشد.

دو کاراکتر دوم : معرف کشور بانک است، به طور مثال برای ایران IR است.

دو کاراکتر سوم : کد موقعیت مکانی بانک است.

سه کاراکتر آخر : کد شعبه بانک است که بدون این کد نیز شماره سوئیفت کامل است و این مورد انتخابی است. سوئیفتسوئیفت

قوانین و مقررات حواله ارزی سوئیفت :

  1.  مسئولیت هر گونه اشتباه درپرکردن این فرم که منجر به واریز پول به حساب غیر، برگشت پول از طریق بانک و تاخیر در پرداخت شود، فقط برعهده اینجانب می باشد.
  2. در صورتی که حساب گیرنده حواله در لیست حساب های تحریم شده ایالت متحده و اتحادیه اروپا و سایر کشورها قرار داشته باشد، مسئولیت تمامی تبعات آن بر عهده اینجانب است. همچنین در شرایطی که انجام این کار خساراتی را به ارزان سفریا صرافی رسمی انجام دهنده حواله ارزی وارد نماید، مسئولیت این خسارت با اینجانب می باشد.
  3. مبنای محاسبه قیمت ارز دریافت تایید دوم ثبت سفارش از سوی ارزان سفرمی باشد که در آن به صورت روشن قیمت ارزی که مطابق آن پرداخت ریالی صورت گرفته است تایید شده باشد. در نتیجه تا زمان دریافت ایمیل تاییدیه دوم سفارش تایید شده محسوب نمی شود. ارزان سفر متعهد است که ظرف یک روز کاری به وقت ایران، تاییدیه دریافت سفارش و قیمت حواله را برای اینجانب ارسال کند و اینجانب نیز می پذیرم که تا آن زمان سفارش خود را تایید نشده می دانم و در صورت بروز اختلاف در رابطه با قیمت روز دلار حواله ای، ارزان سفر تنها موظف به بازپرداخت عین مبلغ ریالی پرداخت شده توسط اینجانب بدون کسر هیچ کارمزدی است و مسئولیتی در قبال انجام سفارش ندارد.
  4. در صورت کسر کارمزد توسط بانک واسطه یا مقصد (معمولاً تا سقف 30 واحد ارزی)، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ارزان سفر نیست و مسئولیت تمامی مبالغ کسر شده در مسیر انتقال ارز، فقط بر عهده اینجانب است.
  5. من این اجازه را به ارزان سفر می دهم که تمامی اطلاعات اینجانب را فقط در اختیار یک صرافی رسمی دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تنها با هدف ثبت در رسید رسمی و انجام حواله قرار دهد. خارج از این چارجوب کلیه اطلاعات من چه در مبدا و چه در مقصد بصورت محرمانه و خارج از دسترس سایرین می باشد.
  6. در صورتی که حواله به هر دليلی توسط بانك مقصد برگردانده شود، ملاك تسويه ريالی ارزان سفر با من، فقط مقدار ارز بازگشته به حساب ارزی صرافی می باشد که بر مبناي قیمت روز سایت محاسبه و به اینجانب پرداخت می شود. بديهی است که در چنین شرایطی ريال پرداخت شده من مبنای محاسبه نخواهد بود.
  7. ارزان سفر هیچ مسئولیتی در قبال بازپرداخت (Refund) مبلغ توسط دریافت کننده به همان حساب ارزی که انتقال با آن انجام شده است، ندارد.

مقدار حواله ارزی خود را اگر برای کشورهایی به غیر از  آمریکا است بعلاوه 50 دلار و اگر برای آمریکا است بعلاوه 70 دلار کارمزد کرده و وارد محاسبه گر کنید!

محاسبه مبلغ قابل پرداخت ریالی

  • قیمت: 0 ریال

 لازم به ذکر است قبل از ثبت سفارش خود حتما از طریق تماس تلفنی جهت قطعی کردن نرخ حواله اقدام نمایید.

 

کلمات کلیدی :

پی پال,پی پل ,ویزا کارت ,وقت سفارت ,خريد از آمازون ,پرداخت ارزي ,پرداخت دلاري